Avatar billede pumb Nybegynder
28. august 2002 - 21:50 Der er 1 løsning

Premiere 6.0 - lydproblemer

Hej Alle,

Jeg har et Pinnacle DV 500+ videokort, hvor jeg med DV tools fanger videoen i PAL. Herefter tager jeg den i Adobe Premiere 6.0 i et projekt. Når jeg afspiller videosekvensen kan jeg ikke få lyden med - men den er der. Få henter jeg filen ind i standard PAL og ikke Pinnacle PAL så er lyden der - men ikke billedet.

Hvem er en super haj, som evt. også kan give et par trix en aften?

MVH Peter
Avatar billede pumb Nybegynder
29. juli 2003 - 22:15 #1
løst - købte ny pc