Avatar billede pcmongol Nybegynder
07. september 2000 - 17:05 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Hjælpefil til VB6.0

Har af mystiske årsager ikke fået hjælpefilen med på min cd - hvor kan man dl. en sådan? -
Avatar billede gonzoo Nybegynder
07. september 2000 - 20:19 #1
Hvis du har vb6,o har du selfølgelig også en autoriseret cd.der er hjælpefilen på.
Avatar billede raenil Nybegynder
07. september 2000 - 23:15 #2
Hvis du har intentioner om at downloade den, så fylder den 2 cd\'er. Hvis du ikke har adgang til den (hedder MSDN) så tage at bruge den der ligger på microsofts hjemmeside. Det er der kun to problemmer med:

1) Du kan ikke trykke F1 og få hjælp til et bestemt keyword.

2) Du skal være koblet på internet mens du bruger hjælpen.
Avatar billede capion Nybegynder
09. september 2000 - 17:00 #3
*hehe* når man har købt den (MSDN Library off.2000 developer) fylder den 3 cd´er..ca. 1.3 gb
Avatar billede raenil Nybegynder
09. september 2000 - 17:17 #4
Tjae - min (originale) MSDN fylder nu kun 2 cd\'er - men det kan selvfølgelig være en anden version end din :-)
Avatar billede capion Nybegynder
09. september 2000 - 19:01 #5
rent faktisk er der 4 i sættet, den sidste, \"løse\" ved siden af er MS office 2000 Developer. Sættet er til Premium udgaven af MS off. 2000. Sættet er købt via Dansupport/Microsoft DK...så´eh..det sku´da være originalt.
Avatar billede capion Nybegynder
19. september 2000 - 13:47 #6
oh ya.. så er der jo onlinehjælp via msdn :
http://search.support.microsoft.com/kb/c.asp?fr=0&SD=GN&LN=EN-US
Avatar billede capion Nybegynder
19. september 2000 - 13:48 #7
und..du must ku´finde some her auch :
http://www.vb-zone.com/