Avatar billede gipsypigen Nybegynder
25. august 2002 - 19:33 Der er 9 kommentarer

opdatering websider - browserproblem

Har en ven der bruger XP. Når han sender rettelser ud til sine hjemmesider via FTP og kigger på nettet, er siden ikke opdateret. (Har prøvet at trykke opdater). De rettede sider ses RIGTIGT PÅ MIN COMPUTER. hJÆLP
Avatar billede hojben Novice
25. august 2002 - 19:36 #1
Prøv med CTRL+F5
Avatar billede carstengp Nybegynder
25. august 2002 - 19:38 #2
sikkert midlertidige internet filer som er fyldt op....
gå ind i funktioner/internet indstillinger/(fanen)generelt og slet midlertidige internet filer.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
25. august 2002 - 19:39 #3
funktioner -> internetindstillinger -> indstillinger -> sæt kryds i "ved vært besøg til siden"
Avatar billede gipsypigen Nybegynder
25. august 2002 - 20:44 #4
Ingen af jeres svar virker. Find på noget andet. hilsen gipsypigen
Avatar billede carstengp Nybegynder
25. august 2002 - 21:59 #5
prøv at se om det hjælper at sætte mængden af "tilladt brug af diskplads ned" samme sted som før under indstillinger
Avatar billede gipsypigen Nybegynder
25. august 2002 - 22:56 #6
Det sidste svar må vente med svar til min ven får afprøvet det. Måske i morgen. hilsen gipsypigen
Avatar billede gipsypigen Nybegynder
26. august 2002 - 13:10 #7
Ingen af svarene duer til noget. Sorry and help
Avatar billede bad24 Nybegynder
27. august 2002 - 14:38 #8
prøv at gik under funtioner --> internetinstillinger --> General --> instillinger for midlertidige filer og se om den står til automatisk, hvis js prøv at sæt den til Altid, når IE sstartes

//Lars
Avatar billede gipsypigen Nybegynder
15. januar 2003 - 10:51 #9
Spørgsmålet lukkes. Det eneste der hjalp var at formattere.