Avatar billede jacob_hrmf Nybegynder
25. august 2002 - 17:56 Der er 5 kommentarer

Prob. med frame og tabeller.

Hej der.

På min hjemmeside www.hafnia-hof.dk har jeg lavet en side der hedder "artikler".
Når man klikker på en artikel, bliver artiklen indlæst i den iframe som er til højre for artikel-oversigten. Så vidt så godt!
Men jeg vil gerne have min iframe til automatisk at tilpasse sig længden på den indlæste artikel, således at der ikke kommer et rullepanel i selve artiklen.

Jeg vil blive glad og taknemmelig for ethvert bud på hvad jeg kan gøre ved det...

-Jacob.
Avatar billede _petrucci Nybegynder
06. september 2002 - 12:29 #1
Dette er desværre ikke muligt. Har selv haft samme ønske engang og har været nettet rundt for at finde en løsning - men det kan ikke lade sig gøre desværre.
Avatar billede swasper Nybegynder
01. oktober 2002 - 21:51 #2
Kan du ikke bare angive højden/bredden i procent?!
Avatar billede jensenjensen929 Nybegynder
07. oktober 2002 - 00:15 #3
Synes generalt din side er alt for langsom.
Avatar billede shors Nybegynder
01. november 2002 - 22:41 #4
svaret er SSI
Avatar billede msnilsson Nybegynder
21. november 2002 - 15:40 #5
Drop iframes - brug evt div i stedet

Mvh
Morten Schriver
http://www.forbrugerportalen.dk/webconsult