Avatar billede afc Nybegynder
24. august 2002 - 20:45 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kopiering fra beskadiget cd???

Kan man kopierer noget fra en beskadiget cd. Mit cd-rom drev kan godt læse cd'en og vise hvad den indeholder (resident evil divX) men når jeg vil kopierer filmen, går min computer helt kold (OS: win XP) - er der et program eller en anden måde at få kopieret den film på, så jeg kan få den ned på harddisken ?????
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2002 - 20:49 #1
fyfy det er da vist en pirat film
luk hellere sp
Avatar billede jakoba Nybegynder
24. august 2002 - 20:57 #2
loven er sær.
det er ku lovligt at kopiere hvis du selv hitter ud af det.
hvis nogen hjælper er det ikke lovligt mere.

så tag og luk

mvh JakobA
Avatar billede afc Nybegynder
24. august 2002 - 21:06 #3
!
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. august 2002 - 21:12 #4
kasperthomsen> afleverer du lige dine ULOVLIGE point tilbage til coadminernes pointspiser? Tak :)

john_stigers - ex-coadmin.
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. august 2002 - 21:17 #5
Eller endnu bedre - afc skal have pointsene.
Avatar billede jakoba Nybegynder
24. august 2002 - 21:47 #6
john_stigers >> Hvad sker der med dig?
kasper fik ikke points for at hjælpe ulovligt. men for at sige spm skulle lukkes. Hvad galt er der ved det?
Avatar billede Slettet bruger
25. august 2002 - 11:21 #7
tak for det jakoba jeg kan sq godt forstå at john-stigers er en ex coadmin
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. august 2002 - 12:16 #8
kasperthomsen> Hvis du er ude på chikane kan vi da godt starte på det din lille spade! STYR DINE UDTALELSER NÆSTE GANG!

Hvis spørgsmålet havde været lovligt og kasper havde givet et rigtigt svar på hans spørgsmål havde det været ok - her har han bare tjent nemme point - han gør INTET ulovligt - men den rette eksperten-ånd er at aflevere point tilbage som man ikke har gjort et stykke arbejde for at få - og det kan man jo ikke just kalde det her, vel?

P.s. Kan du godt forstå at jeg ikke er coadmin længere? Det var godt - der er fandme ikke ret mange her på E der har NOSSER til at tage et ansvar - det har coadmins, tøsedrenge har vi masser af - men ingen der tør gøre noget - til det har vi coadmins!

P.s. Grunden til at jeg ikke er coadmin er ligemeget i denne sammenhæng - men vil dog fortælle at det var frivillig afgang - og INGEN bad mig stoppe inden jeg selv stoppede.
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2002 - 17:58 #9
send den til mig på kasperthomsen@msn.com
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. september 2002 - 18:18 #10
send hvad??
Avatar billede afc Nybegynder
03. september 2002 - 18:21 #11
kan i ikke diskurerer et andet sted end her - jeg får mails konstant når man kommenterer spørgsmålet - tak
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. september 2002 - 18:25 #12
sorry