Avatar billede fleex Nybegynder
06. september 2000 - 17:49 Der er 9 kommentarer

2 Grafikkort

Kan det lade sig gøre at kører med 2 grafikkort, hvor man ønsker at bruge det ene normalt, og det andet til TV-out samtidig ?

normal: PixelView Riva TNT2 M64
TV-out: Xpert@Play w./TV-Out
Avatar billede burningice Nybegynder
06. september 2000 - 19:12 #1
følger med her...
Avatar billede xhofa Nybegynder
06. september 2000 - 19:22 #2
Det kan godt lade sig gøre med mindre begge er AGP kort.
Avatar billede renis Nybegynder
07. september 2000 - 06:04 #3
Kigger lidt  med
Avatar billede powell Nybegynder
07. september 2000 - 08:37 #4
xhofa > Ret din kommentar til et svar.

Kan kun give xhofa ret! Er begge kort AGP, så går det ikke, men er de derimod ikke, så er det op til hardwaren på kortet der styrer det.

På enkelte modeler kan BIOS ikke indstilles til dette, men typisk ses dette fænomen på ældrere PC\'ere.
Avatar billede xhofa Nybegynder
07. september 2000 - 09:11 #5
powell >> det kan jeg da ikke ændre nu!!
kan jeg???
Avatar billede powell Nybegynder
07. september 2000 - 09:15 #6
xhofa> Du laver bare et svar, hvor der står et eller andet i, så du evt. kan få de point der vedkommer dig, så længe du kun har en kommentar med kan du ikke modtage nogen point.

Blot lav et svar hvor du evt. skriver Ged!
Avatar billede xhofa Nybegynder
07. september 2000 - 10:09 #7
nå, men så gentager jeg hvad jeg skrev i den første besked
Det kan godt lade sig gøre med mindre begge er AGP kort.
Avatar billede burningice Nybegynder
08. september 2000 - 18:01 #8
Altså, i bund og grund kan du godt bruge to grafikkort samtidig, bare de ikke begge er AGP. Men om det nu også kan lade sig gøre, det du spørger om, altså tv-out på den ene, det skal jeg ikke kunne svare på... og det synes jeg heller ikke nogen af de andre er kommet ind på endnu.
Avatar billede morten_b Nybegynder
11. september 2000 - 16:31 #9
Prøv før du accepterer...
Bare et forslag...