Avatar billede band_waggon Nybegynder
23. august 2002 - 22:47 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

XP+ram

Jeg leder efter det her program:

http://msdn.microsoft.com/downloads/default.asp?URL=/downloads/sample.asp?url=/msdn-files/027/001/685/msdncompositedoc.xml

men siden findes ikke mere...nogen som kan finde det til mig?
Avatar billede loonz Nybegynder
23. august 2002 - 22:48 #1
Hvad siger du programmet hedder?
Avatar billede onki Nybegynder
23. august 2002 - 23:07 #2
Jeg aner ikke hvad det er, men her er den.

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;Q278969&
Avatar billede band_waggon Nybegynder
23. august 2002 - 23:38 #3
det hedder application compatibility toolkit.
Avatar billede band_waggon Nybegynder
23. august 2002 - 23:47 #4
..har fundet ud af det.
Avatar billede onki Nybegynder
24. august 2002 - 00:28 #5
Hvor fandt du det ?
Avatar billede e.p. Nybegynder
24. august 2002 - 14:46 #6
Damm.....
band_waggon.....svindel af højklasse, du har stillet et spørgsmål, som er besvaret....så kan du ikke tillade dig at afvise på den måde, hvad er dog det for en utaknemmelig optræden ????
Avatar billede e.p. Nybegynder
24. august 2002 - 14:49 #7
2 muligheder...

1) opret et spørgsmål med 60 point til onki
2) bliv anmeldt for svindel/snyd/uterlig optræden/utaknemmelighed, og 20 andre ting
Avatar billede band_waggon Nybegynder
24. august 2002 - 17:02 #8
hvad snakker du om abe??? Dte link jeg fandt havde ikke noget med det at gøre....jeg fandt et andet program som fik ordnet problemet! Spasser!
Avatar billede e.p. Nybegynder
24. august 2002 - 17:24 #9
hermed "anmeldt"
Avatar billede razor Nybegynder
24. august 2002 - 22:11 #10
band_waggon: Du mener ikke at du vil belønne de folk der rent faktisk har ulejliggjort sig ved at hjælpe dig med dit spørgsmål? Her på eksperten plejer vi at give points for et rigtigt svar. Derudover plejer vi også at tale et modereret og pænt sprog. Det er ikke første gang vi er efter dig - og hvis ikke du ser at få oprettet er spørgsmål til "onki" så han kan få det points han helt retfærdigt har fortjent - kan du se frem til en deaktivering af din bruger.
Avatar billede onki Nybegynder
24. august 2002 - 22:34 #11
band_waggon>>
Kan du ikke bare fortælle mig hvor du fandt det ?
Det ville jo være rart nok til en anden gang.
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
25. august 2002 - 00:13 #12
LOL sjovt nok er det det samme jeg har skulle bruge i dag .. pga Rock Manager ikke kan køre i XP uanset hvad jeg gør og gider ikke have w98 installeret bare for et spil og det han lette efter er

http://www.microsoft.com/downloads/release.asp?ReleaseID=42071&area=search&ordinal=2

men kan stadig ikke få rock manager til at virke :( nogen der iøvrigt kender løsningen på det ? bare for at være besværlig ;)
Avatar billede band_waggon Nybegynder
25. august 2002 - 11:54 #13
vil det så sige, at han skal have 60 point fordi han kommer med et forkert svar? Hvorfor om jeg må spørge. Ikke fordi jeg går op i de points...men jeg troede bare ikke at man skulle give point ud til folk med forkerte svar
Avatar billede e.p. Nybegynder
25. august 2002 - 12:21 #14
Så må du da fortælle, at det er noget forkert, og smide et link !!!
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
25. august 2002 - 16:58 #15
Netop .. fortælle os løsningen på dit problem , det skal jo være meningen man skal kunne referere der er jo nok også andre der har samme problem som dig eller får det med det pågældende program - og jeg kunne godt tænke mig at vide hvilket program du har fundet det kan være det kan hjælpe mig med mit Rock Manager spille problem!
Avatar billede band_waggon Nybegynder
25. august 2002 - 23:15 #16
okay.... det link er det samme som du har skrevet:

http://www.microsoft.com/downloads/release.asp?ReleaseID=42071&area=search&ordinal=2

Probelemet jeg havde var, at XP har en fejl når man har mere end 400 mb ram i sin computer....så får jeg en fejl når jeg skal spille Championship Manager...den siger at der ikke er nok "memory" fri.

Hvis problemet er det samme, kan du lave et fix, som klarer problemet.
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
25. august 2002 - 23:37 #17
passer ikke helt det med 400 ram til Championship Manager
det når du kommer over 768 Ram

kender ikke folk der har problemer med CM ved kun 512 ram det er når de når op på 768 ram men kunne du ikke bare sige det var CM så havde jeg været ekperten her inde er jeg sikker på .. !

Tjek iøvrigt www.cmagazine.dk som er ved at åbne der går lige en uges tid eller 1½ endnu så genåbner vi for 3 gang :D men problemet er din sidefil er for lille sikkert den skal ligge på 768 MB for at du ikek får den fejl .. men problemer er ikke lige just det samme .. problemet her i Rock Manager er at spillet bare hopper ud og jeg kan ikek få den der Qfix App til at fungere og det er ligemeget hvad jeg gør .. det virker kun fra windows 2000 og ned efter hvis det er direkte i den pågældende version men ikke i kompatibel og jeg har endda bedt den op at installere  i 98 og 2000 og 95 men ingen ting hjælper !
Avatar billede band_waggon Nybegynder
26. august 2002 - 22:27 #18
ok....jeg har også over de 468 mb ram...men der stpr bare i det der program, at fejlen kommer ved de 400.

Uuuuuh...er det dig som har lavet den...nice ...hehe.
Jeg har lavet den som hedder cmonline.dk ...men som er lukket nu.

Kender ikke rock manager....men står der ikke noget på deres hjemmeside,,,,jeg vidste da heller ikke hvilket fix jeg skulle vælge, hvis det ikke stod på deres hjemmeside...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
28. august 2002 - 12:20 #19
Jeg skal lige høre om problemet vedr. pointfordeling er tilfredsstillende afklaret?

NanoQ/coadmin