Avatar billede timmer.dk Nybegynder
21. august 2002 - 22:43 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Mobiltelefoner!!!

Hej Eksperter..
Jeg har 2 ting jeg vil spørge om:

1:
Er der en som vil købe min 1 uge gamle Motorola t191 (lille tynd søvl), med garanti, lader, virker TOTALT OK, og der er også nyt simkort med. Jeg sælger den fordi jeg fik en anden i fødselsdags gave en uge efter. (Det er bare typisk).

2:
Jeg har set at man kan få en siemens mobiltelefon med rødt display lys, men kan ikke huske hvad den hedder.. Er der en som har en ide til et mærke???

- På forhånd tak.
Avatar billede esoulman Nybegynder
21. august 2002 - 22:45 #1
Ericsson R600 kan sættes til rødt, orange og grønt display lys. Koster 800 bobs i sonofon butikken.
Avatar billede galleon Nybegynder
21. august 2002 - 22:46 #2
hvad skal du ha for din mongol'a
Avatar billede goulduck Nybegynder
21. august 2002 - 22:51 #3
Eksperten : Gennerelt er til spørgsmål om eksperten
Diverse : Fri debat er den kategori du nok skulle ha haft brugt :)
Avatar billede flax Nybegynder
21. august 2002 - 22:57 #4
prøv at sælge på http://www.qxl.com/cgi-bin/qxlhome.cgi/DA/DKK--QXL/

Der bliver der solgt MANGE mobis :-)
Avatar billede timmer.dk Nybegynder
21. august 2002 - 23:10 #5
esoulman >> Den vil jeg sikkert gerne købe, hvis der altså er en ordbog på.. (Ligesom på nokia)???
qalleon >> Den er en uge gammel, og der kostede den 480 kr, så hvad vil du gi?
qoulduck >> Undskyld. Det skal jeg huske...
Avatar billede timmer.dk Nybegynder
21. august 2002 - 23:46 #6
Men er der ikke en som vil købe min mobil?
Avatar billede Slettet bruger
21. august 2002 - 23:48 #7
Der er en køb/salg kategori. Hvad med at prøve den?
Avatar billede zerex Nybegynder
21. august 2002 - 23:50 #8
orr hvad man
Avatar billede timmer.dk Nybegynder
21. august 2002 - 23:52 #9
el barto >> Så prøver jeg der...

zerex >> hehe
Avatar billede timmer.dk Nybegynder
21. august 2002 - 23:56 #10
Men er der nogen som ved hvilken siemens model der har rødt lys?
Avatar billede timmer.dk Nybegynder
22. august 2002 - 14:17 #11
Yes yes..
Avatar billede timmer.dk Nybegynder
22. august 2002 - 14:17 #12
hmmm