Avatar billede fotografik Nybegynder
21. august 2002 - 11:06 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

adgangskode

hjælp

Min outlook express kan ikke huske min adgangkode til mailkonto. Jeg har sat kontoen op til at huske adgangkode, men ved hvert logoff forsvinder koden igen.
Hvad skal jeg gøre ?

vh
dorthe
Avatar billede fotografik Nybegynder
21. august 2002 - 11:07 #1
PS: jeg bruger Win 2000 pro og har LAN forbindelse
Avatar billede hundevennen Nybegynder
21. august 2002 - 11:14 #2
jeg mener du skal ind i indstillinger for dit internet - fanebladet indhold og  og der finde frem til autofuldførelse og sætte flueben ved husk password
Avatar billede fotografik Nybegynder
21. august 2002 - 11:26 #3
tak hundevennen,
jeg har prøvet det, men det hjalp desværre ikke

dorthe
Avatar billede proximus86 Nybegynder
21. august 2002 - 12:06 #4
outlook/indstillinger/konti/egenskaber/husk password...!
Avatar billede fotografik Nybegynder
21. august 2002 - 13:21 #5
tak  proximus,
men det har jeg skam gjort
og det er jo derfor at det er mærkeligt at den smider koden igen

dorthe
Avatar billede mty Nybegynder
21. august 2002 - 13:28 #6
Det problem har jeg også haft og har desværre ikke nogen god forklaring på hvorfor problemet opstår. Jeg fik dog Outlook til at huske min adgangskode ved at afinstallere hele Office-pakken og så starte forefra. Besværligt, men meget effektivt!
Avatar billede fotografik Nybegynder
21. august 2002 - 13:42 #7
tak det vil jeg prøve mty
Avatar billede summer Mester
21. august 2002 - 20:38 #8
Du kan jo også "nøjes" med at reinstallere IE 6.0
Avatar billede fotografik Nybegynder
21. august 2002 - 20:57 #9
nu har jeg prøvet at geninstalere office pakken
og jeg har opdateret fra ie5,0 til ie6,0
men problemet er stadig det samme
håber at der stadig er nogle gode bud på at afhjælpe problemet

dorthe
Avatar billede jesper_milling Nybegynder
02. december 2002 - 14:54 #10
Hos Microsoft kan du finde en artikel der beskriver en løsning som involverer manipulation af registreringsdatabasen, som løser dit problem, hvis du bruger XP eller Win2000 , artiklen har dette nummer: Knowledge Base-artikel - DA264672. Og det virkede på den PC jeg lige har fixet.
Avatar billede xyborx Nybegynder
02. december 2002 - 14:59 #11
Det minder mig om at min Outlook Express somme tider lægger navnet på pop3-serveren sammen med mit brugernavn (brugernavn/pop3.mail.dk), hvorefter den forsøger at bruge localhost som pop3-server.. Jeg fatter ikke hvorfor..
(Bare en lille side-bemærkning, i håb om at den kan hjælpe med opklaringen)
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2002 - 15:02 #12
xyborx> Nok fordi du har slået mail-scanning til i dit antivirus program :)
Avatar billede xyborx Nybegynder
02. december 2002 - 15:06 #13
el_barto> Det har jeg faktisk... Men hvorfor ændrer den så til localhost? Ok, jeg kunne forstå hvis der var en slags pop3-server i antivirusen, men det ser det ikke ud til, for når OE søger efter nye mails, opstår der timeout.