Avatar billede vieri Nybegynder
19. august 2002 - 16:13 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Tilføj/Fjern programmer

http://www.script.amok.dk/fjern.gif

På ovenstående link kan man se at jeg har 2 programmer, Halflife og Adobe Acrobat Reader.

Jeg har slettet Halflife, men alligevel står den i listen over Tilføj/Fjern programmer, som findes i mappen Kontrolpanel.

Jeg vil gerne have Halflife slettet fra listen, da programmet jo er slettet, eller er det??

Hvordan får jeg ryddet op i min tilføj/fjern programmer liste, så alle de programmer jeg har fjernet ikke bliver dér.
Hvis jeg trykker på knappen redigér/fjern skriver den bare at den ikke kunne lokalisere filen, så den må jo være slettet!!
Avatar billede soeborg Nybegynder
19. august 2002 - 16:15 #1
Installere et tweak program... som for eksembel tweak windows xp. Her kan du vælge de ting der skal være i tilføj/fjern programmer.
Avatar billede goulduck Nybegynder
19. august 2002 - 16:32 #2
www.jv16.org

Med RegCleaner der fra kan man gå ind og fjerne de elementer i tilføj/fjern menuen, som man ikke vil have der.
Man kan desuden også få fjernet nogle af alle de ting som ligger i registreringsdatabasen, som fulgte med programmerne.

Sletter du normalt dine ting, ved at finde deres mappe og så slette derfra?
Avatar billede onki Nybegynder
19. august 2002 - 18:08 #3
Start>>kør>>regedit
find:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\Adobe Acrobat 5.0

Slet den. Det var acrobat

På samme måde sletter du Halflife
Avatar billede vieri Nybegynder
19. august 2002 - 20:49 #4
"Sletter du normalt dine ting, ved at finde deres mappe og så slette derfra?"
- Ja...

soeborg: Det du snakker om, er det et gratis program, man kan hente på nettet?
Avatar billede vieri Nybegynder
19. august 2002 - 20:52 #5
Onki: Det virkede. Takker!
Avatar billede onki Nybegynder
19. august 2002 - 21:01 #6
Onki takker for point.
Avatar billede goulduck Nybegynder
19. august 2002 - 22:37 #7
Det jeg snakkede om er gratis.
Avatar billede soeborg Nybegynder
19. august 2002 - 22:40 #8
jeg ved ikke om det er helt gratis, men der er ihvertfald en lang prøve tid.. ja du kan downloade det på www.tweakxp.com