Avatar billede spørgejørgen Nybegynder
03. september 2000 - 23:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

monitor driver

Jeg mangler en driver til min armada 1130t. har være på compaq\'s site men kan ikke finde en der...... kan du hjælpe ????
Avatar billede teknik Juniormester
03. september 2000 - 23:22 #1
Den er her...står til win95, men mon ikke det går alligevel...

ftp://ftp.compaq.pl/pub/softpaq/sp2001-2500/sp2051.exe

mvh :-)
Teknik
Avatar billede spørgejørgen Nybegynder
03. september 2000 - 23:51 #2
når jeg prøver at installere monitoren .... kommer den med en fejl: error 5: file read failure

????????????????

Avatar billede spørgejørgen Nybegynder
04. september 2000 - 00:00 #3
jeg kan ikke få det til at virke
Avatar billede spørgejørgen Nybegynder
04. september 2000 - 00:01 #4
jeg har win 95
Avatar billede denboj Nybegynder
04. september 2000 - 01:10 #5
to spørgsmål - så du får svaret her igen - kan se at teknik også har fundet driveren

Posted by Khamphone Louanphom on March 16, 19100 at 12:56:43:

In Reply to: Re: SP2024 PCMCIA drivers for compaq armada posted by H. Clower on May 13, 1999 at 21:54:05:

: : Help!!!
: : I am trying to locate and download the Compaq Service Pack SP2024 which contains the necessary files for the Armada 4100 PCMCIA card services
: : I have tried the Compaq sites, but this SP says \"we are not authorised to distribute these files electronically\".
: : All other references I have found on the web seem to link back to this site.
: : I have obtained Compaq\'s latest Support Software CD and the relevant SP is not on this.
: : I don\'t mind paying a reasonable fee for the files, but am unable to locate them anywhere.
: : Filelibrary has the file listed but the link seems to hang with a blank browser page.
: : Any offers of help please??

: : Thanks...
: : Dave

: After reading the description of the program posted in the query (how the electronic distribution was not authorized by various sites), I began to hope that we didn\'t actually have the file (we really try to avoid anything even remotely unauthorized to be posted at our site).

: However, I located the file
: sp2024.zip
: in the Drivers directory of the Windows library, and couldn\'t duplicate any sort of problem downloading it.

: Your account is also current and it\'s got plenty of credits- try refreshing the page and downloading the file again.

: - H. Clower
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
11. september 2000 - 00:43 #6
Post en email adresse, så sender jeg dig en zip af den relevante driver diskette...

Har du programmet til resourcestyring? Så du kan regulere processorhastighed, timer og sleep?

MVH,