Avatar billede kimhvidkjaer Nybegynder
18. august 2002 - 13:22 Der er 5 kommentarer

PHP / MySQL udviklere søges til freelance / deltid

Til udvikling af 3 mindre dynamiske websites (med databaser) søges PHP / MySQL udviklere. Vi søger deltid / freelancere - geografisk placering er ingen hindring.

Send en mail til kim.hvidkjaer@shockwaved.com med et par linjer om dig selv, programmeringserfaring samt referencer til tidligere løsninger.

:-)
Avatar billede tlunde Nybegynder
18. august 2002 - 13:27 #1
Hvad går jobbet mere konkret ud på? Hvad skal sitet kunne, nu når du siger dynamiske?

Jeg og en mere har et webfirma, og laver sider for andre, så vi er bestemt interesseret...
Avatar billede kimhvidkjaer Nybegynder
18. august 2002 - 13:55 #2
Sitet er grundlæggende en stor database hvor brugerne har mulighed for at tilføje, rette og søge i nogle annoncer (som f.eks. eksperten.dk, dog en del enklere).

Derudover skal vi også bruge en "spider", denne har vi dog allerede noget kode på som i givet fald blot skal tilrettes.

Vi bruger lønbende udviklere til PHP/MySQL opgaver, samt andre teknologier, hvorfor en veludført opgave godt kan resultere i et fast samarbejde.

Skriv endeligt hvis jeg skal uddybe mere.. :)
Avatar billede tuner Nybegynder
22. august 2002 - 00:18 #3
Tjahh...Lønforhold ville være dejligt :)
Avatar billede kimhvidkjaer Nybegynder
22. august 2002 - 05:17 #4
jupson, men det må du skyde en mail af til mig om :)
Avatar billede eflow Nybegynder
22. august 2002 - 14:01 #5
du kan sende en mail til eflow@eflow.dk med mere info (deadline, præcis opgave, løn osv.)