Avatar billede caesarrox Nybegynder
17. august 2002 - 06:16 Der er 7 kommentarer

Enhedshåndtering er væk i Win95

Jeg har fået min fars helt gamle bærbare arbejds computer(TP 760XL) med Windows95 og de har på hans arbejde lavet et eller andet trick så man ikke kan komme ind i enhedshåndtering, man kan simpelthen ikke se den inde i System. Har i eksperter et forslag til hvordan jeg får den tilbage?
Obs: Jeg kan IKKE geninstallere, for jeg har ikke noget CD-rom drev til den :(
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
17. august 2002 - 06:18 #1
prøv at kigge i tilføj/fjern programmer og se om der er et program der skjuler enhedshåndtering m.m.
Avatar billede caesarrox Nybegynder
17. august 2002 - 06:52 #2
der er ikke nogle programmer på andet end Office, winamp og nogle andre standard programmer. Jeg kunne forestille mig man kunne fjerne enhedshåndteringen i regedit, men jeg ved bare ikke hvor jeg skal gøre det :(
Avatar billede onki Nybegynder
19. august 2002 - 18:24 #3
Ligger programmet "Tweak UI" på computeren ?

Hvis det gør, er det muligt, er det muligt Enhedshåndtering er skjult der.
Avatar billede caesarrox Nybegynder
19. august 2002 - 18:26 #4
Der ligger ingen programmer udover windows og office pakken 97 tror jeg det er.
Avatar billede onki Nybegynder
19. august 2002 - 18:29 #5
Det ligger under "Kontrolpanelet".

Det er et hæftigt program, og det kan være du kan få dine funktioner tilbage ved at installere det. Programmet gør registreringsdatabasen forståelig og let og finde rundt i.
Avatar billede onki Nybegynder
19. august 2002 - 18:45 #6
Prøv at lave en ny genvej på skrivebordet, stien til den er:

sysdm.cpl
Avatar billede caesarrox Nybegynder
19. august 2002 - 18:59 #7
Jeg kender godt det der Tweak UI, det kan smadre ens computer ret let :) var i hvert fald selv uheldig på et tidspunkt.
Den der sysdm.cpl sender mig bare ind i System(Egenskaber for Denne computer)
Mit problem er at fanebladet Enhedshåndtering ikke er derinde, men fuck det - jeg installerer 98 i løbet af ugen, har fundet en jeg kan låne et CDromdrev af