Avatar billede mikeddk Nybegynder
15. august 2002 - 13:48 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Underlige Lyde

Jeg har haft problemet før, men hvor det er gået væk af sig selv,,

Der kommer nogen underlige lyde ud af mine højtallere " Bib Bib Bib" og det bliver ved, jeg kan ikke klare at ha anlæget tænt mere...

Grunder til at jeg har langt det her spørgsmål er fordi min comp. er overclocked,,og jeg tror det har noget med det at gøre,,

Hvad ellers kan det være,, ?

Plz Help me ASAP

Rasmus
Avatar billede cykellapper Nybegynder
15. august 2002 - 14:27 #1
Har du sat den op til at give en alarm, ved en given temperatur?
Dette kan gøres både i (nogle) BIOS samt i software. Så vil den dytte, når den bliver for varm.
Avatar billede peet-49 Novice
15. august 2002 - 14:50 #2
Det kunne tyde på, at din strømforsyning lige er i underkanten af, hvad systemet har brug for.
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
15. august 2002 - 14:58 #3
Du KUNNE jo prøve at clock'e den ned og se om lydene stadig var der :o)
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
15. august 2002 - 14:58 #4
Hvad er egentlig clock'et og hvor meget??? Altså hvilken hardware...?
Avatar billede mikeddk Nybegynder
15. august 2002 - 15:12 #5
Altså jeg har en Chip-clock ting på mig CPU og den er clocked fra 500 til 650,,men nu når jeg tænker på det har jeg også clocked til grafik kort..men et software,,kan det være det
Avatar billede peet-49 Novice
15. august 2002 - 15:13 #6
Har du tjekket temp på din cpu?
Avatar billede mikeddk Nybegynder
15. august 2002 - 15:13 #7
Men jeg har også haft mange problemer med min strømforsyning,,ha udskiftet blæseren et par gange fordi den gamle blæser stod af
Avatar billede mikeddk Nybegynder
15. august 2002 - 15:16 #8
ja den ligge på de ca 39 C
Avatar billede mikeddk Nybegynder
15. august 2002 - 15:17 #9
Men det er da helt sikkert mit grafik kort, jeg clocked det max med et lorte software,,og jeg når jeg mærker på det,,er det også mega varmt efter 1 min
Avatar billede mikeddk Nybegynder
15. august 2002 - 15:43 #10
Nu har jeg prøvet at uninst. mit grafik kort overclock Software,,men der er stadig de samme lyde :(

Hvad fanden skal jeg gøre ?
Avatar billede mikeddk Nybegynder
15. august 2002 - 15:45 #11
Skal jeg prøve med en Reinst. af mit OS ?
Avatar billede peet-49 Novice
15. august 2002 - 16:52 #12
Prøv først, at clocke din cpu ned.