Avatar billede badassolle Nybegynder
13. august 2002 - 18:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Linksys BEFSR41 ver. 2

Hejsa jeg har en router af ovenstående type..... MEN jeg kan ikke oprette servere i nogen ting, egentlig er den kun i vejen for mig!! så tænkte jeg om der var en der ved hvordan jeg "åbner" den, vist noget med forwarding et eller andet!! gerne skåret ud i pap min sidste 80 points er på spil!!
PLZ help
Avatar billede onkelkusse Nybegynder
13. august 2002 - 19:09 #1
Gå ind på routers interface gennem din browser (sandsynligvis på 192.168.1.1) -> advanced -> forwarding -> her kan du forwarde f.eks port 21 (FTP) til ipadressen på den computer der skal være f.eks FTP-server. Eksempelvis 192.168.1.6 : port21.
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
13. august 2002 - 19:09 #2
Hvordan konfigureres den ???
Avatar billede badassolle Nybegynder
13. august 2002 - 23:30 #3
jam....den skal forwardes så jeg SELV på min computer kan oprette en server....f.eks. i Team Speak el. Counter-Strike
Avatar billede onkelkusse Nybegynder
15. august 2002 - 10:58 #4
Hvis spillene kører over nogle definerede porte skal du have dem forwarded til din ip. Husk iøvrigt at disable "block wan requests" - (under advanced i bunden af skærmbilledet).