Avatar billede afc Nybegynder
13. august 2002 - 14:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Få en side til at starte fra bunden!

Jeg skal have en side til at hoppe automatisk ned til bunden når den refesh'er!?! - kan dette lade sig gøre?
Avatar billede dmdisco Nybegynder
13. august 2002 - 14:56 #1
du kan jo bruge et target
Avatar billede karstenlaursen Nybegynder
13. august 2002 - 15:00 #2
eller bookmark!
Avatar billede afc Nybegynder
13. august 2002 - 15:11 #3
jeg har et frameset bestående af 2 frames: en for oven og en for neden. i framen for neden er der en form som man kan skrive i og trykke send. - når man gør dette skal den linke til framen oppe over, som viser siden med alt teksten i (ligsom en chat). problemet er bare at teksten på den øverste side kommer fra neden (den nye tekst kommer til at stå for neden) og går opad jo mere man skriver! - DVS. at jeg skal have siden med teksten i til at hoppe til bunden hver gang den refresh's så man kan se den nyeste tekst hele tiden.
Avatar billede dmdisco Nybegynder
13. august 2002 - 15:16 #4
lav en <a name="navn"> i bunden af den øverste side.
og brug url'en "siden.html#navn" hver gang man opdatere, hvis det er noget der ikke sker automatisk kan du måske klare det med et meta tag
Avatar billede afc Nybegynder
09. september 2002 - 16:21 #5
!