Avatar billede badassolle Nybegynder
11. august 2002 - 13:12 Der er 13 kommentarer

cd rip

hejsa.....
Jeg ved der er oprettet mange spm.'s om dette, men det skal gå hurtigt!!
Hvilket program skal jeg bruge til at rippe cd'er med??? Det skal være sådan at programmet selv finder titlerne på sangene på cd'en..... Gerne en hel adresse!! TAK
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2002 - 13:12 #1
CdEx
og
Easy cdda extractor
Avatar billede badassolle Nybegynder
11. august 2002 - 13:31 #2
hmmm...er der ikke andre????
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2002 - 13:33 #3
Joo men kan ik' huske dem...
Hmmmm jo der (tænker mig lidt om) vent lige lidt
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2002 - 13:37 #4
DB powerAMP, Musicmatch, Jack the cd ripper :)
(Efter en hjernevridning)
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
11. august 2002 - 13:37 #5
Ingen tvivl om at CDex er det bedste og mest udbredte program til det formål fordi det indeholder Lame Codec'et! Hent CDex her:

http://telia.dl.sourceforge.net/sourceforge/cdexos/cdex_150b6_enu.zip
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2002 - 13:38 #6
Og til sidst Audiograbber :)
westhi
http://westhi.h4f.dk
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2002 - 13:40 #7
fiske>> Cdex er overhovedet ik' det eneste der kan lave Lame codec!
Den kan easy cdda extractor også og det er meget bedre... Det er dog ik' freeware
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
11. august 2002 - 13:42 #8
westhi -> Okay, det vidste jeg ikke, men i grunden kan man vel bruge Lame codec'et i et hvilket som helst cd-rip-program - man skal bare downloade og installere det først.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
11. august 2002 - 13:44 #9
Lame codec'et ? hvad fa'en er det ?

/theSurfer.
Avatar billede voiceman Nybegynder
11. august 2002 - 15:47 #10
brug musicmatch, den er hurtig, stabil, og opkobler sog selv på en database på nettet, så den automatisk finder sangene og albummenes navne.
Hjemmeside: ?
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
11. august 2002 - 17:08 #11
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. december 2003 - 02:25 #12
Dette spørgsmål mangler input.
Det kan f.eks. være at spørgeren mangler at acceptere/afvise svar/komme med feedback, eller af en svarer mangler at lægge et svar/komme med feedback.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
28. maj 2005 - 00:27 #13
yellow... sker der noget her?