Avatar billede apollon55 Nybegynder
07. august 2002 - 14:30 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

sammenlægning af opdelt harddisk

Jeg har delt min harddisk op i 5 dele. Jeg ved, at man kan lægge dem sammen igen via f-disk, men der skal man så vidt jeg ved formatere det hele. Er der en måde hvorpå ,man kan sammenlægge harddisken uden at skulle formatere den?!?

Med venlig hilsen
Apollon55
Avatar billede kimilion Nybegynder
07. august 2002 - 14:33 #1
ja, du kan bruge partionmagic 7
Avatar billede kamazo Nybegynder
07. august 2002 - 14:37 #2
Yep, PQ Magic 7 ...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. august 2002 - 14:43 #3
Læs lige reglerne, man må ikke oprettet et spørgsmål igen og igen.....

http://www.eksperten.dk/spm/243803
Avatar billede kamazo Nybegynder
07. august 2002 - 14:50 #4
hey james.
hvis han har glemt hvordan er det vel fair nok ????
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. august 2002 - 14:53 #5
Kamazo, der er kun 4 andre der har nået at oprette spørgsmål mellem disse to!!!!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. august 2002 - 14:54 #6
Desuden siger reglerne:

Man må ikke oprette samme spørgsmål flere gange. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. august 2002 - 14:55 #7
Her er der 3 minutter mellem de to spørgsmål!
Avatar billede apollon55 Nybegynder
07. august 2002 - 19:11 #8
---> James t... Hmm er det ikke lidt latterligt at gå op i sådan noget... Kunne forstå hvis jeg havde postet det samme spgm. hver dag i en uge, men nu er det lige sket 2 gange.... Mange gange undskyld og håber ikke det har konsekvenser af alvorlig kaliber, hvilket jeg er sikker på d ikke gør... Men "takker" da for at minde mig på det.. :-/
Avatar billede james_t_dk Juniormester
08. august 2002 - 17:41 #9
apollon55>> Jeg gider ikke melde det hvis det er det du tænker på, men at oprette samme spørgsmål, med 3 minutter imellem er fandme lidt åndsvagt, det er rigtigt at det ikke er hver dag i en uge, men er hvert 3. minut bedre???
Avatar billede apollon55 Nybegynder
02. oktober 2005 - 21:00 #10
l