Avatar billede caesarrox Nybegynder
07. august 2002 - 12:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nyt design på flying-dreams.dk

Jeg ville bare høre om I bedre kan lide mit nye design frem for det gamle, om der er mangler, og om i har nogle forslag til forbedringer. Jeg kunne godt bruge nogle foreslag til en bedre farve til mine links(#A20000), den passer ikke rigtigt ind, men jeg kan ikke rigtig finde en der er bedre.

Jeg kan selv bedre lide det nye, da det er meget mere enkelt.

- Ny: http://www.flying-dreams.dk
- Gamle: http://www.flying-dreams.dk/old

CaesarRox - www.flying-dreams.dk
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
07. august 2002 - 12:53 #1
Siden går i stykker i NS 6 og Opera 6.
Avatar billede caesarrox Nybegynder
07. august 2002 - 12:57 #2
OK skidt, så må jeg jo hellere downloade browserne og selv tjekke det - øv bøv.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. august 2002 - 12:58 #3
Den nye er enklere men den gamle er pænere.
Avatar billede caesarrox Nybegynder
07. august 2002 - 13:02 #4
OK, det er bare fordi jeg syns den gamle var meget voldsom eller hva man skal kalde det, og så har jeg jo osse vænnet mig til den, eftersom jeg har lavet den fra begyndelsen, så jeg bliver jo nok noget hurtigere træt af designet end andre.
Avatar billede caesarrox Nybegynder
07. august 2002 - 13:47 #5
OK den forstår ikke at det skal være gennemsigtigt i opera, det der vist den eneste fejl der, ikk?
I NS læser den vist ikke mit style-sheet ordenligt, og forstår heller ikke det skal være gennemsigtigt.

Det er noget værre skidt, tror bare at jeg lader det værre som det er, men sætter en warning ind om hvor skidt det er i andre browsere end IE
Avatar billede izemate Nybegynder
07. august 2002 - 20:49 #6
Syntes at siden er lidt Kedelig i farverne! lidt for grå idet. og lidt Grafik (design) ville ikke skade.
Alså
Mere Grafik (Design)
Flere Farver
Og så syntes jeg at det kunne være flot med et slags banner !

iZe^MaTe -> www.friserverplads.dk/izemate  :)