Avatar billede cwd Nybegynder
06. august 2002 - 15:09 Der er 7 kommentarer

Winamp Remote Control

Hey

Er der ikke nogle der kender en ordentlig remote control over netværk til winamp, jeg har prøvet stort set alle på winamp.com men ingen af dem virker særlig godt og det er ikke lykkedes mig at finde en hvor man har mulighed for søgning på playlisten og det er et must for mig.

//Cwd
Avatar billede stof Nybegynder
06. august 2002 - 15:12 #1
du kan bare trykke "J" inde i winamp, så kan du søge...
Avatar billede jay Nybegynder
06. august 2002 - 15:13 #2
hmm tror nu han vil have en han kan styre over netværk...
Avatar billede tblaster Nybegynder
06. august 2002 - 15:14 #3
cwd ... hvorfor bruger du ikke bare et program til at overtage kontrollen over computeren ... så har du jo alle de funktioner du kunne ønske!
Avatar billede cwd Nybegynder
06. august 2002 - 15:22 #4
ja men også temmelig beværligt at man skal have VNC eller lignende installeret for at bruge Winamp
Avatar billede tblaster Nybegynder
06. august 2002 - 15:29 #5
Har du windows xp pro så kan du jo bare gøre det med den!
Avatar billede cwd Nybegynder
06. august 2002 - 18:28 #6
så skal man stadigvæk åbne remote desktop....en hvis der ikke er andre udveje så må jeg jo ty til den løsning
Avatar billede tblaster Nybegynder
07. august 2002 - 14:51 #7
Jeg tror ikke at de findes et program som har alle de anvendelse muligheder du gerne vil have til at tage kontroll over icq via nettet ...