Avatar billede badassolle Nybegynder
02. august 2002 - 23:56 Der er 9 kommentarer

DVD drev låst fast til region 2!!

Hejsa derude....

Jeg har et Liteon LTD 163D DVD drev.... sagen er den, at det er låst fast til region 2 eftersom jeg har opbrugt min "kvote" af ændringer af regioner!! findes der firmware som jeg kan opgradere??? eller skal der bare bruges noget "unikt" software???
Hjælp hurtigst muligt.

BadAss
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. august 2002 - 23:59 #1
Avatar billede badassolle Nybegynder
03. august 2002 - 00:01 #2
og der kan ikke ske noget ved det???
Avatar billede NanoQ Nybegynder
03. august 2002 - 00:06 #3
nopes... så længe din maskine ikke dør lige midt i biosopgraderingen :)
Avatar billede badassolle Nybegynder
03. august 2002 - 00:11 #4
ok...jeg kører XP...den skriver jeg skal gøre det i dos mode....kan du ikke en ca. vejledning???
Avatar billede NanoQ Nybegynder
03. august 2002 - 00:13 #5
desværre ikke... jeg har ikke selv sådan et drev ved hånden...
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
03. august 2002 - 10:24 #6
du skal boote på en dos diskette og gøre det derfra men du kan ikke gøre det hvis din disk er ntfs så kan du ikke se indholdet fra en fat32 boot diskkette
Avatar billede troels54 Nybegynder
03. august 2002 - 11:17 #7
du kan også prøve dette program. det skulle gøre at dvd-drevet bliver kodefrit.
http://elby.ch/english/fun/software/index.html
Avatar billede oz2kas Nybegynder
03. august 2002 - 18:36 #8
clausmeyer >> du vrøvler da vist. en diskette er IKKE fat32...
du laver en bootdisk smider opdateringsprogrammet deroverpå og booter fra den.
det du ikke kan hvis du har ntfs diske er at du ikke kan læse dem når du starter op på fx. en win98 bootdisk
Avatar billede clausmeyer Nybegynder
20. august 2002 - 18:11 #9
win98 opretter en start disk der kan læse en fat32 disk hvis dit system kører fat 32 vil du intet se på den med en alm fat16 diskette