Avatar billede gzus_dk Nybegynder
02. august 2002 - 11:44 Der er 2 kommentarer

Progress bar i explorer..

Jeg er ved at udvikle et kontrolcenter i html/jsp, og her sker der mange submits m.m. Problemet ligger i, at nogle steder efter der er sket et submit og siden er blevet vist korrekt, forsætter progress baren med at tælle op, som om den ikke er færdig og aldrig bliver det. Meget langsomt. Ligger problemet hos Explorer, eller er det i noget af det HTML jeg har skrevet. Håber i kan hjælpe

/Morten
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
02. august 2002 - 11:47 #1
Var det så ikke en idé med et link/kode ? :-)
Avatar billede gzus_dk Nybegynder
02. august 2002 - 12:43 #2
Det ligger ikke offentligt tilgængeligt, jeg tænkte også mere på om det var et generelt problem, jeg har hørt om andre har har oplevet det samme, så jeg tænkte at der måske var nogen der vidste hvorfor eller havde en løsning ?