Avatar billede theportal Nybegynder
30. juli 2002 - 16:38 Der er 2 kommentarer

Muligvis fejl på grafikkort, drivere eller cpu?

Jeg har samlet en duron 1100 med boxed køler, geforce 256 m. 32mb ram og Detonator 28.31 samt via 4in1 drivere som fulgte med motherboardet som er et soltek 75drv.

Når jeg fx. skal spille quake3 går der ikke lang tid før computeren går kold, der er lidt forskel i tidsintervallet, men den er stensikker hver gang - den går ned. Jeg troede det var min cpu der blev for varm, men den når ikke over de 60 grader som er standard temp ved max belastning (har jeg fået atvide)...nogle der kan gætte sig til hvad der er galt - eller måske har oplevet noget lignende!

Den kører ME med DirectX 8 - jeg har prøvet 98, med samme resultat.
Avatar billede kamazo Nybegynder
31. juli 2002 - 09:00 #1
Hej.

Er den lang tid om at starte op nogengange ?
hvis ja. skal du kigge på rammene.
Har du prøvet Windows 2000 Pro ?
Avatar billede theportal Nybegynder
31. juli 2002 - 12:16 #2
Den starter fint op, og jeg har prøvet med en helt ny ramblok uden at det gav et andet resultat!