Avatar billede ttd Nybegynder
30. juli 2002 - 13:39 Der er 10 kommentarer

transport tycoon deluxe

Jeg mangler en penge kode til transport tycoon deluxe, jeg håber der er en der har en der virker...
håber i kan hjælpe
Avatar billede xrenegade Nybegynder
30. juli 2002 - 13:55 #1
http://www.gamescodes.dk/vis_kode.asp?id=2461
Dette er ikke en kode men et godt trick;D
Avatar billede well_r Nybegynder
30. juli 2002 - 14:01 #2
transport tycoon deluxe rykker mand!
måske kan vi spille sammen en dag? ;)

http://www.transporttycoon.co.uk :)
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
30. juli 2002 - 14:12 #3
kan man spille det over nettet?
Avatar billede ttd Nybegynder
30. juli 2002 - 15:12 #4
tak for jeres hjælp..
men der findes en patch hvor hvergang man sletter et træ så for man en hvis sum penge..
kender i den??
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2002 - 15:22 #5
hmmmmm...... er transport tycoon blevet abandonware eller er ejeren af den side der bare ligeglad?
Avatar billede well_r Nybegynder
30. juli 2002 - 15:40 #6
phunkypopcorn > i have no idea.. men det er da en fe' side ;o)
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2002 - 15:46 #7
ja siden er sq meget lækker...... sidder oss her og bliver helt depri over at jeg ikk kan finde mit gamle TT deluxe spil
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2002 - 15:46 #8
men jeg har da i det mindste mit railroad tycoon II + expansion pack *G*
Avatar billede well_r Nybegynder
30. juli 2002 - 15:48 #9
hehe.. intet er som TTD :)
tror at det var det første spil jeg virkelig.. brugte timer på :D
det var for feeeeeedt!
især når man bliver så stor.. at man tjener $$$$$$$$ ved alt .. ingen minuser! ;)

nogen der vil spille en dag?!... over nettet ??
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2002 - 15:55 #10
jeg vil da gerne hvis jeg får fundet spillet, aner ikk hvor jeg har gjort af det... ka vi ikk bare spille RRT2?