Avatar billede no_doubt Nybegynder
27. juli 2002 - 14:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ACD See 4.01

Hvordan kan jeg hente billederne fra mit Digital Kamera ind direkte i programmet, det "ligger" i denne computer men vises ikke i dette program
Avatar billede sir_silver Nybegynder
27. juli 2002 - 15:12 #1
Start ACD See, i toppen af skærmen står der Acquire, der kan du vælge om det er en TWAIN driver du henter dine pix med! men prøv at først at trykke på den lille pil til højre for TWAIN og vælg settings og vælg så dit kamera på listen.
Avatar billede no_doubt Nybegynder
27. juli 2002 - 16:00 #2
Svar... det virkede ok
Avatar billede sir_silver Nybegynder
27. juli 2002 - 18:32 #3
Det var så lidt!