Avatar billede kedersen Nybegynder
26. juli 2002 - 21:56 Der er 3 kommentarer

et spg til FLASH

Kan det lade sig gøre at lave som på ( http://www.lakmus.com/ ) hvor man trykker på et af knapperne også scroller den selv hen til boksen...kan det lade sig gøre i flash ..

ved at lave en f.eks 3 knapper og så et nyt layer og give de forskellige ting på siden kordinator ?

(har desværre ikke flere point)
Avatar billede Kengun Praktikant
26. juli 2002 - 23:46 #1
Ja det kan la seg gjøre i Flash. ALT kan la seg gjøre i Flsah :) ...men jeg har desverre ikke noen løsning på ditt spørsmål akkuratt nå. Men det er sikkert andre som kan hjelpe deg.
Avatar billede kedersen Nybegynder
27. juli 2002 - 12:28 #2
nogen andre ?
Avatar billede barklund Nybegynder
27. juli 2002 - 14:12 #3
Jeg synes nu ikke liiige, jeg kan finde nogen som helst funktionalitet på omtalte side, og så er den russisk.

Men er det en vandret scroll med en menu i toppen, så når man klikker på et menupunkt, så spæner indholdet forbi en masse sider for at langsomt stoppe på den valgte?

For så havde den været oppe tidligere, i et andet spørgsmål http://www.eksperten.dk/spm/227665 som du måske kan bruge... Der skulle også være en færdig løsning. Hvis ikke den er der, så kan du sikkert få den fra "lyden", som var opgavestilleren der...

/Barklund