Avatar billede rc Nybegynder
24. august 2000 - 07:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Konvertering fra Access97 til 2000

Hejsa...

Jeg vil høre, om man umiddelbart kan konvertere en Access database fra 97 til 2000, eller kommer det helt an på hvor avanceret den er?.

Rasmus
Avatar billede nktarget Nybegynder
24. august 2000 - 08:50 #1
Du kan prøve at åbne den med Access 2000 og bede den om at konverterer den. Så opretter access selv en ny databasefil. Så kan du jo checke den om den virker.
Men umiddelbart kan jeg ikke se at det skulle give de store problemer
Avatar billede hellstern Nybegynder
24. august 2000 - 08:50 #2
Hej Rasmus
Ja, det er muligt at konvertere fra Access 97 til 2000. Access foreslår det selv hvis du prøver at åbne en 97 version i 2000. Der bliver oprettet en ny database i 2000 versionen.

Jeg har gjort det flere gange og der har ikke været nogle problemmer, men man ved jo aldrig.

Denne gang har Microsoft også husket at gøre det muligt at konvertere den anden vej, altså ned fra 2000 til 97.

Hilsen
Tue
Avatar billede rc Nybegynder
15. september 2000 - 12:05 #3
Undskyld jeg først giver dig point nu, men jeg har ikke været på eksperten siden jeg oprettede dette spørgsmål, og troede derfor ikke jeg havde point ude.....