Avatar billede realize Nybegynder
23. juli 2002 - 23:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

dyk i pris på p4

Er det en god nyhed det her: http://www.comon.dk/index.php?page=news:show,id=11729 ?

"Intel lægger op til en prisnedsættelse på op til 63 procent på sine hurtigste mikroprocessorer, Pentium 4 - 2,53 GHz"

pris:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1244598128

5.998 kr. regnestykket så er 5998*0.37 som er 2219.26 kr. Hvilket er billigt.

(og nej jeg er ikke dum, det er ikke 63% af 5.998 jeg skal finde, det er nedsættelsen der er på det.)

Og nu vil jeg gerne vide om det er en god nyhed?

1 point.
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
23. juli 2002 - 23:18 #1
det er da godt for "pentium" folket, men det tyder på at at de har fundet på en eller anden ny supr smart ting og lige vil have lidt mer ud af pentium 4, for så at lancere en ny bedr og få folk til at købe den...

ps stave fejl er stadig gratis
Avatar billede miljoeken Nybegynder
24. juli 2002 - 00:17 #2
det er vel godt hvis man er Intel-fan...
knap så godt for AMD, kan jeg forestille mig
Avatar billede miljoeken Nybegynder
24. juli 2002 - 22:08 #3
wiiii!!! et point!!!

mange tak... :-)