Avatar billede apacheserver Nybegynder
23. juli 2002 - 13:26 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

hvor ??

Hvor er alle de kloge personer ???

har oprettet et spm. tidligere idag, men ingen svar yet ?
Avatar billede apacheserver Nybegynder
23. juli 2002 - 13:26 #1
hedder dette sted ikke Eksperten ??!
Avatar billede sucsa Nybegynder
23. juli 2002 - 13:27 #2
ferie??? altså ik fordi andre ikke er kloge men hvis du lige mangler nogen til noget bestemt kan de jo være på ferie?!
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
23. juli 2002 - 13:28 #3
Jeg synes også det står temmelig stille lige for tiden.
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2002 - 13:29 #4
jeg er her.
Avatar billede apacheserver Nybegynder
23. juli 2002 - 13:31 #5
el..>> så svar lige på mit tidligere oprettet spm :-)
hvis du kan !!
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2002 - 13:33 #6
Det kan jeg måske hvis du fortæller hvilket spørgsmål det er?
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
23. juli 2002 - 13:35 #7
el_barto >> kig da i hans profil din dovnhund :))
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2002 - 13:37 #8
gizmo-gizmo> Hvordan skal jeg vide hvilket af hans spørgsmål det er? Desuden er det vel nemmere hvis hvis han bare paster URL'en her. Så kunne andre måske tænkes at hjælpe.

Bortset fra det kommer de fleste og svarer før eller siden. Der er jo en del der er på ferie og lign.
Avatar billede hermandsen Juniormester
23. juli 2002 - 13:38 #9
Mange af de gode er desværre blevet skærmt væk af andre... Se evt. erikjacobsen's bruger, eller OleBole... :(
Avatar billede runeevers Nybegynder
23. juli 2002 - 13:38 #10
el_barto > Ja nu har han kun oprettet to spm inkl det her, så det kan vel ikke være så svært at gætte sig frem til hvilket det er han skal have hjælp i :p
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
23. juli 2002 - 13:41 #11
el_barto >> thihi, det er nu ret let at gætte sig til. Han har kun oprettet 1 spm. udover denne, så mon ikke det er den.

men okay, kan forstå dig :P
Avatar billede apacheserver Nybegynder
11. august 2002 - 22:45 #12
.
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2002 - 22:51 #13
jeg er altså stadig her, og jeg er stadig klog. Var det så ikke rigtigt svaret?

;)