Avatar billede kenneyandersen Nybegynder
20. juli 2002 - 16:43 Der er 3 kommentarer

API kontrol over eDonkey

Når eDonkey henter med fuld hastighed er det næsten umuligt for andre at bruge internettet på den delte forbindelse.
Derfor vil jeg gerne lave et program, hvor man over netværk kan ændre max hastigheden i eDonkey.
Netværksdelen er ikke noget problem. Det er kommunikationen med eDonkey, der er problemet. Jeg er klar over at jeg nok skal bruge noget API kald til eDonkey, men hvordan finder jeg ud af hvilke?
Avatar billede hermandsen Juniormester
20. juli 2002 - 17:05 #1
Du kan hente botten, den kan justere hastigheden...
www.file-finder.com

Hvis du SKAL gøre det med Delphi, så følger jeg lige lidt med, da jeg selv har tænkt på at gøre det samme! ;)
Avatar billede kenneyandersen Nybegynder
21. juli 2002 - 01:27 #2
Problemet med botten er at det ikke kan foregå over netværk.
Meningen er at de andre på netværket kan justere max hastighed ned når de skal bruget internettet
Avatar billede hermandsen Juniormester
22. juli 2002 - 15:19 #3
Hmmm... Jaah, kan godt se dit problem...

Jeg har været inde og kigge lidt på deres hjemmeside, og det virker ikke til at der er der er nogle direkte API-kald. Der er noget til en Command line Client, men det er vel ikke lige hvad du leder efter... :(