Avatar billede sakki Nybegynder
20. juli 2002 - 11:35 Der er 9 kommentarer

Playstation One

Jeg forsøger at tage "back up" af nogle PS One spil, men kan ikke få dem til at virke i PS One maskinen. Skal der vælges et specielt format i mit brænderprogram? Jeg anvender NERO Burning. Er der nogen der kan fortælle mig, hvordan jeg får lavet nogle kopier der virker..
Avatar billede esoulman Nybegynder
20. juli 2002 - 11:37 #1
Hehe.. backup af ps one spil - sorry, men jeg tror dig ikke *g*
Avatar billede bramming Nybegynder
20. juli 2002 - 11:43 #2
Jeg mener ikke at Nero Burning kan anvende de tyber backup.. heller iik almindelig playstation spil... - Jeg tror heller ik det kan lade sig gøre ellers skal du anvende en "ISO" backup.. hvis dette ik virker jamen så du'er det bare ikk..!!!
Mvh >> Bramming
Avatar billede bramming Nybegynder
20. juli 2002 - 11:43 #3
>>> Skulle ha været et svar... UpS!!
Jeg mener ikke at Nero Burning kan anvende de tyber backup.. heller iik almindelig playstation spil... - Jeg tror heller ik det kan lade sig gøre ellers skal du anvende en "ISO" backup.. hvis dette ik virker jamen så du'er det bare ikk..!!!
Mvh >> Bramming
Avatar billede bramming Nybegynder
20. juli 2002 - 11:44 #4
Ups igen..!
Avatar billede skwat Praktikant
20. juli 2002 - 11:52 #5
Det vil altid kræve bootchip, da en del er kopi-beskyttelsen i PlayStation ligger i at den første del af cd'en indenholder os'et
Det er i bund og grund derfor at bootchipen bliv lavet, for at få hurtiger loading af sine spil.
Avatar billede initializing Nybegynder
20. juli 2002 - 13:45 #6
Du må ikke få hjælp til kopiring (der iblandt backup) af spil, musik elelr andet. Mener nok loven siger sådan :)
Avatar billede initializing Nybegynder
20. juli 2002 - 13:45 #7
Du må ikke modtag hjælp fra andre uden for husstanden.
Avatar billede skwat Praktikant
21. juli 2002 - 16:36 #8
init* :> står det i loven?
Avatar billede bramming Nybegynder
05. september 2002 - 16:36 #9
Hallo...hvem vinder..??? - de point der..!

>> Bramming