Avatar billede mranders Nybegynder
19. juli 2002 - 22:34 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

HVAD SKAL MAN NU LÆRE ???

HVIS MAN KAN:
-HTML/CSS
-SSI
-Javascript
-ASP
-DHTML

Hvad er så det næste "web" sprog man burde lære ?
Avatar billede esoulman Nybegynder
19. juli 2002 - 22:36 #1
PHP Absolut. Det har så mange fordele man tror det er løgn :)
Avatar billede jacob172100 Praktikant
19. juli 2002 - 22:36 #2
Prøv Java (Ikke Javascript)
Avatar billede sir_silver Nybegynder
19. juli 2002 - 22:36 #3
Hvad med SQL, ved ikke helt om du kan det, ellers er det ikke så ringe at kunde noget om databaser!
Avatar billede sir_silver Nybegynder
19. juli 2002 - 22:38 #4
Så prøv en kombination PHP og mySql en god sammen sætning efter min mening!
Avatar billede jelzin101 Praktikant
19. juli 2002 - 22:39 #5
TASTATURLAYOUT -OG HVIS DU FINDER CAPS-LOCK TASTEN SÅ SIG LIGE TIL!!!!.

men vil klart anbefale php.
19. juli 2002 - 22:53 #6
tja, det jelzin skriver ville ikke være en dårlig ide, pt. lyder overskriften lidt arrogant...

Må man se noget af det du har lavet - og har du lavet det som valid kode? Så er det i hvert fald en ide at kunne.

/Casper www.enter-s.dk
Avatar billede mranders Nybegynder
19. juli 2002 - 22:55 #7
det var ikke for at være arrogant, undskylder hvis det lød sådan, jeg kan det ikke lave mine koder valid, så det kunne godt være jeg skulle kigge på det
19. juli 2002 - 22:58 #8
Ahh ok :)

www.w3.org/tr/html4 - HTML 4
www.w3.org/tr/css2 - CSS

du kan se hvad du må, og ikke må.

/Casper www.enter-s.dk
Avatar billede k5 Nybegynder
03. august 2002 - 20:16 #9
PHP, helt klart =O)