Avatar billede bc.com Nybegynder
19. juli 2002 - 14:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

win98 til win2000 print

Jeg kan ikke få lov til at skrive ud fra en 98 til en shared printer på en win2000 maskine.Der er ikke noget galt med selve netværket.Det er den klassiske: "IPC$" der spørger efter password,og brugeren af 98 er oprettet som user på win2000 maskinen ????Det samme gælder selvfølgelig for fildeling.
Avatar billede fiskerendk Nybegynder
19. juli 2002 - 14:24 #1
På din Windows 2000 maskine skal du oprette en bruger som har det brugernavn som du logger på din Win98 maskine med..
Avatar billede rkhdk Nybegynder
19. juli 2002 - 14:24 #2
give guest brugeren lov til at bruge printeren eller tillad everyone (all) at bruge printeren!
Avatar billede fiskerendk Nybegynder
19. juli 2002 - 14:26 #3
Højreklik denne computer > Administerer (Manage) > Lokale Brugere (Local users) > Tilføj en ny bruger som du logger på din Windows 98 maskine med.. og sørg for at din at den bruger for retighed til at dele din printer!
Avatar billede bc.com Nybegynder
19. juli 2002 - 14:34 #4
Ok,har fundet ud af det.Det var vedkommende der ejer pc´en der logger på med et andet navn end det der er angivet under netværket, så det var sådan set bare det.Jeg synes nok at det bare var en eller anden dum ting.Du får nu point alligevel for hurtig respons...
mvh
bccom