Avatar billede bredum Nybegynder
19. juli 2002 - 09:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Terminal server

Når jeg prøver at bruge Terminal server fra win98 for jeg time out, men hvis jeg går over til en WinXP maskine virker det perfekt. Jeg bruger web interface www.minip.dk/tsweb hvad kan være galt...
Avatar billede mr_white Nybegynder
19. juli 2002 - 18:18 #1
Hej bredum

Proev at uddybe dit spoergsmaal lidt bedre. Fx staar begge dine maskiner paa samme hub/switch eller snakker vi om forskellige netvaerk.

Umiddelbart kunne en time out godt tyde paa at der ikke er aabnet for port 3389 tcp som TS koere via.

Bortset fra det burde det som du antyder ogsaa bare virke paa win 98.

Hygge
Hvid
Avatar billede bredum Nybegynder
20. juli 2002 - 16:26 #2
vi snakker om forskellige netværk, og jeg har åbnet port 3389, men den bliver stadig ved med at melde time out.
Avatar billede bredum Nybegynder
22. juli 2002 - 22:25 #3
lukker