Avatar billede skrummel Nybegynder
17. juli 2002 - 16:49 Der er 1 kommentar

Varme giver genstart ved nedluk

Hejsa
Jeg har et MSI KT333 en 1800+ AMD som kører mellem 54 og 60 grader. Dette er jo også ganske fint, da det er uden kabinetkøler sat i endnu. OG unden fare at brænde processor af.
Men så mit spørgsmål, Hvis min processor bliver belastet så den når omkring 58 og opefter, og jeg så vil slukke min pc, genstarter den selv, istedet for at slukke. Men er den under 58 grader er der ingen problem med at slukke.
Er der nogen der ved hvad det skyldes, er det varmen eller er det noget helt andet.
Jeg har sat min Biosalarm på 70 grader, men det betyder vel intet.
Håber på svar  !!
Avatar billede ricky Nybegynder
17. juli 2002 - 17:13 #1
hmmm... det eneste jeg kan komme i tanke om er at så skulle det være fordi at den ikke får lukket ordentligt ned - men i virkeligheden reset'er under nedlukningen p.g.a. varmen...