Avatar billede ket Nybegynder
15. juli 2002 - 13:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

vpn på en cisco 806 med gre hvodan gør man det hjælp HURTIGT

Hvordan få jeg åbnet porte i routeren
gre
HASTER
Avatar billede xozzi Nybegynder
15. juli 2002 - 13:16 #1
Puha... Det ved jeg sq ikke for har ikke en Router :D kan du ikke bare bruge STandard portene ??
Avatar billede ket Nybegynder
15. juli 2002 - 13:16 #2
Nej fpr jeg skal bruge de porte til den type vpn jeg skal kører!! :o)
Avatar billede acp Nybegynder
15. juli 2002 - 13:34 #3
Hmm.... Kan du ikke sende din running-config, så skal jeg lige hjælpe dig ! telnet ind til Routeren, gå i enable, og skriv write terminal eller show running-config

Anders acp@dqd.dk
Avatar billede acp Nybegynder
15. juli 2002 - 18:49 #5
Sådan.... Du har mange flere muligheder med en extended access list, jeg håber du kan bruge den til noget... Bare sig til hvis du har flere problemer...

Anders
Cisco Network Engineer
Avatar billede ket Nybegynder
15. juli 2002 - 20:57 #6
takker meget også for mail