Avatar billede thrill Nybegynder
15. juli 2002 - 12:18 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

MPGA -> MP3

Jeg har fået nogle filer i MPGA format, kan man konvertere dem til MP3 ?
Avatar billede prodic Mester
15. juli 2002 - 12:39 #1
Hvis antallet af filer ikke er så højt, kan du ændre endelsen .mpga til .mp3 - det skulle virke.
Om ikke andet kan WinAmp konvertere dem til wav, og derfra kan du vel konvertere dem til mp3.
Avatar billede hermandsen Juniormester
15. juli 2002 - 12:40 #2
MPGA?!? Er det et film-format?
Avatar billede thrill Nybegynder
15. juli 2002 - 12:53 #3
prodic > god idé !

hermandsen > realpPlayer starter op når jeg klikker på filen, det er en live koncert.
Avatar billede hermandsen Juniormester
15. juli 2002 - 12:55 #4
Hmmm... Har aldrig hørt om formatet... Det skal nok passe at det bare er fil-navnet der er blevet ændret... Følg prodic's råd og omdøb lortet! ;)

Hvis du har mange kan jeg fixe et program sammen til dig der omdøber hele lortet på en gang! ;)
Avatar billede webgeniet Nybegynder
15. juli 2002 - 12:58 #5
Hvis det er et lyd-format, så prøv programmet Easy CD-DA Extractor
Avatar billede prodic Mester
15. juli 2002 - 13:00 #6
.mpga-formatet er såvidt jeg husker et format der kan afspilles i WinAmp.
Forskellen mellem mpga/mp3 skulle være filens størrelse og lydkvaliteten.
Avatar billede hermandsen Juniormester
15. juli 2002 - 13:03 #7
>>prodic
Kan det tænkes at det bare er MPEG Layer 2 eller MPEG Layer 1?
Avatar billede prodic Mester
15. juli 2002 - 13:04 #8
hermandsen :
.MPGA  Mpeg-1 Layer3 Audio Stream
Avatar billede hermandsen Juniormester
15. juli 2002 - 13:06 #9
Arh... Så blev jeg så klogere! ;)
Avatar billede thrill Nybegynder
17. juli 2002 - 12:05 #10
Takker :)