Avatar billede maskinen2000 Nybegynder
15. juli 2002 - 11:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Qmail virus scanning

Hey, Er der nogen der kender en freeware version af en qmail virus email scanner tingest, til personligt brug (og forsøg)

Altså en der også opdateres med nyeste vira jævnligt?

Mvh
Avatar billede Soren L. Hansen Nybegynder
15. juli 2002 - 22:34 #1
Der er en inde på http://www.kaspersky.com. Jeg kender slet ikke produketet, så jeg kan intet sige om dets kvalitet.
http://qmail-scanner.sourceforge.net/ er der noget om, hvordan man bruger qmail sammen med sådan noget content scanning software.
Avatar billede maskinen2000 Nybegynder
15. juli 2002 - 23:56 #2
koster 540$ :-) for den version som man har behov for til en server. Workstation versionen er vistnok gratis, men den dur ikke til command line scanning så vidt jeg kan se :)
Avatar billede maskinen2000 Nybegynder
17. juli 2002 - 10:32 #3
jeg har løst det. Med noget andet software. Skriver en lille guide om det og sender den til lws