Avatar billede webwally Nybegynder
15. juli 2002 - 01:02 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Indsætning af disc i Sony Minidisc

Hey

Har lige fået mig en Sony Minidisc. Men jeg kan ikke finde  ud af hvor jeg skal trykke for at åbne den.. hvor gør jeg det??? Jeg skal jo have en disc ind i den!
Avatar billede nicofrench Nybegynder
15. juli 2002 - 01:07 #1
hvilken model?
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
15. juli 2002 - 01:08 #2
På siden, eller på selve "disk-enheden" .....
Læs evt. brugsanvisningen.....
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
15. juli 2002 - 01:09 #3
Min Sony model, har en knap på siden som åbner den....
Avatar billede nicofrench Nybegynder
15. juli 2002 - 01:10 #4
hvis det er en af deres MD-Walkmans så er der en sort aflangknap på siden(topsiden)hvor du skal skubber den tilbage...der er en pil på knappen som viser i hvilken retning...
Sørg for at du ikke holder helt om din diskman... for så åbner den ikke... hold den i siderne...(de sider hvor eks. Headphones sættes til)
Avatar billede nicofrench Nybegynder
15. juli 2002 - 01:11 #5
det var et svar, forhåbentlig et du kan bruge...
Avatar billede webwally Nybegynder
15. juli 2002 - 01:11 #6
nicofrench: den hedder MZ-R70

der er vidst ingen knap på siden til det. Der er en der hedder Open på den anden side af den, men det er vidst til batterier
Avatar billede musti776 Nybegynder
15. juli 2002 - 01:12 #7
jeg har selv en Sony MZ-R55

og den kan man åbne, ved at trykke på den knap der er lige ved siden af, rec_knappen (i bund'nen)
Avatar billede webwally Nybegynder
15. juli 2002 - 01:14 #8
fandt ud af det nu! tak for svarene
Avatar billede musti776 Nybegynder
15. juli 2002 - 01:15 #9
knappen er mellem rec knappen, og der hvor headphones sættes til

du kan se et billed her
http://listen.to/mz-r55
Avatar billede nicofrench Nybegynder
15. juli 2002 - 01:17 #10
var det den som jeg skrev, eller? -bare nysgerrig...
Avatar billede webwally Nybegynder
15. juli 2002 - 01:22 #11
nicofrench: tjaah både og.. det var rigtigt det du sagde, men der sidder et stort klistermærker der dækker meget, derfor kunne jeg ikke se knappen, men den var der inde bag, så følte jeg mig lidt frem. men som sagt, havde du jo alligevel ret.
Avatar billede nicofrench Nybegynder
15. juli 2002 - 01:26 #12
he he.. reklame klistermærke?
Avatar billede webwally Nybegynder
15. juli 2002 - 01:32 #13
nope, faktisk er det en jeg har lånt af en ven (som ligger og sover ved denne tid), og han har sat et stort fed klistermærke hen over selv :-)