Avatar billede anakin_solo Nybegynder
14. juli 2002 - 23:49 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Skins i winamp

Jeg har en ide om at jeg gerne vil lave et skin til winamp der passer ind i mit baggrundsbillede. Jeg har pakket et skin ud, og set hvordan det ser ud, og jeg kan umuligt tegne baggrundsbilledet ind på alle delene, det er fuldstændigt uoverskueligt. Hvad gør man?
Avatar billede fc-komodo Nybegynder
14. juli 2002 - 23:51 #1
du søger på kazaa eller imesh (søg winamp ) og der er der flere forskellige programmer ...... det er lidt svært at bruge men man kan da lære det :-) mvh Komodo
Avatar billede webmasterdk Praktikant
14. juli 2002 - 23:52 #2
gå ind på winamps hjemmeside og søg efter et prog der hedder skinamp, det kan du bare importere et billede til!
virker faktisk ret godt!
Avatar billede fc-komodo Nybegynder
14. juli 2002 - 23:53 #3
men hvis du har brug for mere hjælp så skrev lige...kender alt til winamp med skins og plug
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
14. juli 2002 - 23:54 #4
Du kan få et program, der er lavet til at lave skins til Winamp.
http://members.tripod.com/ajie_g/skinner.htm
Avatar billede iq-n Nybegynder
15. juli 2002 - 00:06 #5
http://www.winamp.com/nsdn/winamp2x/dev/skins/

Her er winamps egen guide til at lave dem
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
15. juli 2002 - 00:11 #6
Avatar billede hmm10 Nybegynder
15. juli 2002 - 00:53 #7
øh, tegner. Jeg lavede mit første winamp skin som 10 årig. Det var ikke så svært...
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
15. juli 2002 - 02:15 #8
hmm10 - > lav 3 billeder der passer perfekt til winamp, og prøv derefter "Skin maker" programmet!!

Jeg har haft stor succes med de skins jeg har laves, og det her værktøj er lettere end det Winamp siger er gode!!!
For i Winamp skal du selv, sammensætte billeder osv.!
Det kan du også i dette program !!! , men du kan jonglere med billederne lige så tosset du vil
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
15. juli 2002 - 02:16 #9
forrige svar var til "anakin_solo".........
Avatar billede anakin_solo Nybegynder
15. juli 2002 - 20:59 #10
Tak webmaster, det var lige det jeg havde brug for..
Avatar billede anakin_solo Nybegynder
15. juli 2002 - 20:59 #11
og også tak til jer alle sammen, det er fedt at i tager jer tid...
Avatar billede webmasterdk Praktikant
17. juli 2002 - 17:05 #12
Var så lidt, takker for points! :)
www.fotx.net/webmasterdk