Avatar billede cool-wil Nybegynder
14. juli 2002 - 23:10 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

musemåtte

jeg har engang set en dansk producent, som laver mussemåtter, med indbygget usb porte og blåt diode lys, er der nogle der kender disse, og har et link til dem, har set et her på exp.dk for noget tid siden, men nu kan jeg sq ik finde det:-(

desuden var der en plade som man kunne åbne og smidde sit eget logo ned under, ( det er ikke icemat), nogle der har en ide?

wil/
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
14. juli 2002 - 23:12 #1
Prøv at søge efter det....
Sorry, men jeg ved det ikke
Avatar billede hermandsen Juniormester
14. juli 2002 - 23:13 #2
Lyder fandme som en sej musemåtte... Jeg lytter lige med hvis den bliver fundet! ;)
Avatar billede cool-wil Nybegynder
14. juli 2002 - 23:15 #3
den var herre fed, kan bare ikke huske hvor jeg så den..

den kostede omkring de 250 mener jeg, og havde 2 indbyggede usb porte og 3-4 blå dioder så det fik en kanon fed farve:-)
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
14. juli 2002 - 23:15 #4
¨ja, den lyder sej , ville også lige lytte lidt med her =)
Avatar billede hien Nybegynder
14. juli 2002 - 23:17 #5
Yes, hører også med :)
Avatar billede blackout Nybegynder
14. juli 2002 - 23:24 #6
Det er nok dem her :

http://www.cooltek.dk
Avatar billede cool-wil Nybegynder
14. juli 2002 - 23:27 #7
jepz:-) tak blackout..

points tildig
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
14. juli 2002 - 23:39 #8
Er musemåtten go hvis man har en optical mouse ? eller skal man så ikke købe den ?
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
14. juli 2002 - 23:40 #9
jeg skal lige ku finde det her igen...
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
14. juli 2002 - 23:42 #10
hmmm er det kun hos mig eller er deres link dødt hvis man skal bestille og prøver at få deres E-mail ?