Avatar billede limemedia Nybegynder
14. juli 2002 - 10:52 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

DK Hostmaster - Sletteliste

Jeg har på DK Hostmaster's Sletteliste fundet et interessant domæne :) hvilket skal være usagt...

Nogen der har en anelse om hvornår de slettes og dermed at jeg kan tilføje det til min samling ?

Ref : http://www.dk-hostmaster.dk/domaincount/domain.txt

/ LJ
www.ljweb.com
Avatar billede colabund Nybegynder
14. juli 2002 - 11:20 #1
Når et domæne kommer på slettelisten, går der 60 dage, før domænet endeligt slettes, og derved bliver ledigt
Avatar billede limemedia Nybegynder
14. juli 2002 - 11:25 #2
yrdk, det var længe... så når registranten jo sikkert at genregistrere :D

tak for svaret
Avatar billede colabund Nybegynder
14. juli 2002 - 11:31 #3
Tak for points. Har selv et "rødt" brev fra DK-hostmaster:
  "... Vi tolker denne passivitet som et ønske om sletning af disse domænenavne fra vores database. DK Hostmaster A/S vil derfor snarest - dog tidligst om 7 dage - suspendere Deres domæne(r) med henblik på sletning efter yderligere 60 dage."
Avatar billede limemedia Nybegynder
14. juli 2002 - 11:32 #4
ahh korrekt, har vist selv 2 af den slags ... *g*
Avatar billede colabund Nybegynder
14. juli 2002 - 11:39 #5
hehe, rart med et "rødt" brev, der ikke truer med advokat/foged/800-kroners gebyrer/hånds-afhugning/ribers osv
Avatar billede colabund Nybegynder
14. juli 2002 - 11:41 #6
Hvis omtalte domæne er interessant, hvad så med at prøve ventelisten?? Men det koster jo..
Avatar billede limemedia Nybegynder
14. juli 2002 - 11:47 #7
ventelisten er jo en gang fusk - man aner ikke hvor lang kø'en er, om flere er i kø for samme osv osv. Ligesom da man stod i kø for at få .name domænet...

Meeen, måske :) 60 kr er jo alligevel peanuts

/ LJ
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
14. juli 2002 - 13:01 #8
lj,

på DKhostmasters venteliste kan du se hvor mange der venter på samme domæne inden du sætter dig selv på listen.
Avatar billede limemedia Nybegynder
14. juli 2002 - 14:18 #9
aaa >> how ?
Avatar billede limemedia Nybegynder
14. juli 2002 - 14:56 #10
aaa >> got it... allerede én i kø foran mig :
Avatar billede invisibleman Nybegynder
15. juli 2002 - 07:39 #11
Siden der allerede er én i kø før dig, kan du så fortælle os hvilket domæne det var ? Når det er dig der ville have fat i det er det sikkert noget spændende ;)
Avatar billede limemedia Nybegynder
15. juli 2002 - 07:41 #12
invisible >> not likely in here - idéen ligger stadig i baghovedet og skal ikke have nogen til at finde alternativerne før mig
Avatar billede limemedia Nybegynder
15. juli 2002 - 07:44 #13
forresten flot af dk-hostmaster at vælte det her i hovedet på mig da jeg prøvede at komme i kø alligevel - naiv er man vel.....

Nogen der kan gætte hvorfor jeg ikke er vild med JSP og specielt deres meget sigende fejlbeskeder.

Apache Tomcat/4.0.1 - HTTP Status 500 - Internal Server Error

----------------------------------------------------------------------------
----

type Exception report

message Internal Server Error

description The server encountered an internal error (Internal Server Error)
that prevented it from fulfilling this request.

exception

javax.servlet.ServletException: Before start of result set
at
org.apache.jasper.runtime.PageContextImpl.handlePageException(PageContextImp
l.java:457)
at
org.apache.jsp.godkendt_0005fda$jsp._jspService(godkendt_0005fda$jsp.java:38
1)
at org.apache.jasper.runtime.HttpJspBase.service(HttpJspBase.java:107)
at javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:853)
at
org.apache.jasper.servlet.JspServlet$JspServletWrapper.service(JspServlet.ja
va:202)
at org.apache.jasper.servlet.JspServlet.serviceJspFile(JspServlet.java:382)
at org.apache.jasper.servlet.JspServlet.service(JspServlet.java:474)
at javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:853)
at
org.apache.catalina.core.ApplicationDispatcher.invoke(ApplicationDispatcher.
java:679)
at
org.apache.catalina.core.ApplicationDispatcher.doInclude(ApplicationDispatch
er.java:570)
at
org.apache.catalina.core.ApplicationDispatcher.include(ApplicationDispatcher
.java:493)
at
org.apache.jasper.runtime.JspRuntimeLibrary.include(JspRuntimeLibrary.java:8
18)
at org.apache.jsp.godkendt$jsp._jspService(godkendt$jsp.java:220)
at org.apache.jasper.runtime.HttpJspBase.service(HttpJspBase.java:107)
at javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:853)
at
org.apache.jasper.servlet.JspServlet$JspServletWrapper.service(JspServlet.ja
va:202)
at org.apache.jasper.servlet.JspServlet.serviceJspFile(JspServlet.java:382)
at org.apache.jasper.servlet.JspServlet.service(JspServlet.java:474)
at javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:853)
at
org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.internalDoFilter(Application
FilterChain.java:247)
at
org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.doFilter(ApplicationFilterCh
ain.java:193)
at
org.apache.catalina.core.StandardWrapperValve.invoke(StandardWrapperValve.ja
va:243)
at
org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invokeNext(StandardPipeline.java:5
66)
at
org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invoke(StandardPipeline.java:472)
at org.apache.catalina.core.ContainerBase.invoke(ContainerBase.java:943)
at
org.apache.catalina.core.StandardContextValve.invoke(StandardContextValve.ja
va:201)
at
org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invokeNext(StandardPipeline.java:5
66)
at
org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invoke(StandardPipeline.java:472)
at org.apache.catalina.core.ContainerBase.invoke(ContainerBase.java:943)
at
org.apache.catalina.core.StandardContext.invoke(StandardContext.java:2344)
at
org.apache.catalina.core.StandardHostValve.invoke(StandardHostValve.java:164
)
at
org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invokeNext(StandardPipeline.java:5
66)
at
org.apache.catalina.valves.ErrorDispatcherValve.invoke(ErrorDispatcherValve.
java:170)
at
org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invokeNext(StandardPipeline.java:5
64)
at
org.apache.catalina.valves.ErrorReportValve.invoke(ErrorReportValve.java:170
)
at
org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invokeNext(StandardPipeline.java:5
64)
at
org.apache.catalina.valves.AccessLogValve.invoke(AccessLogValve.java:462)
at
org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invokeNext(StandardPipeline.java:5
64)
at
org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invoke(StandardPipeline.java:472)
at org.apache.catalina.core.ContainerBase.invoke(ContainerBase.java:943)
at
org.apache.catalina.core.StandardEngineValve.invoke(StandardEngineValve.java
:163)
at
org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invokeNext(StandardPipeline.java:5
66)
at
org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invoke(StandardPipeline.java:472)
at org.apache.catalina.core.ContainerBase.invoke(ContainerBase.java:943)
at
org.apache.catalina.connector.http.HttpProcessor.process(HttpProcessor.java:
1011)
at
org.apache.catalina.connector.http.HttpProcessor.run(HttpProcessor.java:1106
)
at java.lang.Thread.run(Thread.java:484)

root cause

java.sql.SQLException: Before start of result set
at org.gjt.mm.mysql.ResultSet.checkRowPos(ResultSet.java:1417)
at org.gjt.mm.mysql.ResultSet.getString(ResultSet.java:233)
at BackFromDips.getUser(BackFromDips.java:26)
at
org.apache.jsp.godkendt_0005fda$jsp._jspService(godkendt_0005fda$jsp.java:25
4)
at org.apache.jasper.runtime.HttpJspBase.service(HttpJspBase.java:107)
at javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:853)
at
org.apache.jasper.servlet.JspServlet$JspServletWrapper.service(JspServlet.ja
va:202)
at org.apache.jasper.servlet.JspServlet.serviceJspFile(JspServlet.java:382)
at org.apache.jasper.servlet.JspServlet.service(JspServlet.java:474)
at javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:853)
at
org.apache.catalina.core.ApplicationDispatcher.invoke(ApplicationDispatcher.
java:679)
at
org.apache.catalina.core.ApplicationDispatcher.doInclude(ApplicationDispatch
er.java:570)
at
org.apache.catalina.core.ApplicationDispatcher.include(ApplicationDispatcher
.java:493)
at
org.apache.jasper.runtime.JspRuntimeLibrary.include(JspRuntimeLibrary.java:8
18)
at org.apache.jsp.godkendt$jsp._jspService(godkendt$jsp.java:220)
at org.apache.jasper.runtime.HttpJspBase.service(HttpJspBase.java:107)
at javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:853)
at
org.apache.jasper.servlet.JspServlet$JspServletWrapper.service(JspServlet.ja
va:202)
at org.apache.jasper.servlet.JspServlet.serviceJspFile(JspServlet.java:382)
at org.apache.jasper.servlet.JspServlet.service(JspServlet.java:474)
at javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:853)
at
org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.internalDoFilter(Application
FilterChain.java:247)
at
org.apache.catalina.core.ApplicationFilterChain.doFilter(ApplicationFilterCh
ain.java:193)
at
org.apache.catalina.core.StandardWrapperValve.invoke(StandardWrapperValve.ja
va:243)
at
org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invokeNext(StandardPipeline.java:5
66)
at
org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invoke(StandardPipeline.java:472)
at org.apache.catalina.core.ContainerBase.invoke(ContainerBase.java:943)
at
org.apache.catalina.core.StandardContextValve.invoke(StandardContextValve.ja
va:201)
at
org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invokeNext(StandardPipeline.java:5
66)
at
org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invoke(StandardPipeline.java:472)
at org.apache.catalina.core.ContainerBase.invoke(ContainerBase.java:943)
at
org.apache.catalina.core.StandardContext.invoke(StandardContext.java:2344)
at
org.apache.catalina.core.StandardHostValve.invoke(StandardHostValve.java:164
)
at
org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invokeNext(StandardPipeline.java:5
66)
at
org.apache.catalina.valves.ErrorDispatcherValve.invoke(ErrorDispatcherValve.
java:170)
at
org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invokeNext(StandardPipeline.java:5
64)
at
org.apache.catalina.valves.ErrorReportValve.invoke(ErrorReportValve.java:170
)
at
org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invokeNext(StandardPipeline.java:5
64)
at
org.apache.catalina.valves.AccessLogValve.invoke(AccessLogValve.java:462)
at
org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invokeNext(StandardPipeline.java:5
64)
at
org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invoke(StandardPipeline.java:472)
at org.apache.catalina.core.ContainerBase.invoke(ContainerBase.java:943)
at
org.apache.catalina.core.StandardEngineValve.invoke(StandardEngineValve.java
:163)
at
org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invokeNext(StandardPipeline.java:5
66)
at
org.apache.catalina.core.StandardPipeline.invoke(StandardPipeline.java:472)
at org.apache.catalina.core.ContainerBase.invoke(ContainerBase.java:943)
at
org.apache.catalina.connector.http.HttpProcessor.process(HttpProcessor.java:
1011)
at
org.apache.catalina.connector.http.HttpProcessor.run(HttpProcessor.java:1106
)
at java.lang.Thread.run(Thread.java:484)