Avatar billede apache Nybegynder
20. august 2000 - 13:48 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

Counter Strike

Hej jeg søger en Counter Strike server, nogle der ved hvor jeg kan finde den ??

Det skal bare være en admindelig en der virker, jeg sidder nemlig lige og skal holde netpart i aften sammen med en masse andre, så jeg skal bruge et svar hurtigst muligt!!

//Apache
Avatar billede razor Nybegynder
20. august 2000 - 13:49 #1
Avatar billede phylox2 Nybegynder
20. august 2000 - 13:49 #2
Du kan bruge denne! : ( http://www.counter-strike.dk/servere.asp )
Avatar billede apache Nybegynder
20. august 2000 - 13:49 #3
Tak Razor........

Prøver lige
Avatar billede apache Nybegynder
20. august 2000 - 13:50 #4
Den fra Razor virkede uden probs.. Takker Razor !!
Avatar billede razor Nybegynder
20. august 2000 - 13:50 #5
ups.. det er ikke en liste, men et prog :o)
Avatar billede phylox2 Nybegynder
20. august 2000 - 13:51 #6
Ja, det kan jeg se! ... skulle du ikke bruge en server ??? Det har jeg givet dig ???
Avatar billede razor Nybegynder
20. august 2000 - 13:53 #7
det er da også serveren ?
Avatar billede razor Nybegynder
20. august 2000 - 13:53 #8
citat fra siden:
You have requested the file: CS 6.7 Server (win) from our Archive.

The file size is: 282 Kb, and the download will begin in 3 sec.

if you have problems with the download, please try and refresh this page.
Avatar billede apache Nybegynder
20. august 2000 - 13:53 #9
Den link Razor gav mig linkede direkte til en CS-Win Server, sidder og leger med den nu, virker glimrende. Spiller du også Counter Strike Razor, så lad os da tage et spil, over min nye server *S*
Avatar billede apache Nybegynder
20. august 2000 - 13:54 #10
Ikke sådan en spille server, men EGEN server.... Software !!
Avatar billede phylox2 Nybegynder
20. august 2000 - 13:55 #11
Øhh ... skulle du bruge en server, så du kunne sætte en server op, eller skulle du på nettet og spille ? :)
Avatar billede razor Nybegynder
20. august 2000 - 13:57 #12
jeg har ikke lige cs inde på compen - men en anden dag :o)
Avatar billede phylox2 Nybegynder
20. august 2000 - 13:58 #13
Nååå okay ...
Avatar billede sorenmh Nybegynder
20. august 2000 - 14:22 #14
Apache ->
jeg er klar på noget cs... jeg skal bare lige have fat i mit spil... ligger over hos en af mine kammerater. Er du på ICQ?
Avatar billede -morpheus- Nybegynder
20. august 2000 - 14:54 #15
Apache...
hvis jeg forstår dig korrekt så vil du gerne have et program så du selv kan oprette en server, hvor andre kan joine dit spil ik sandt???

Skal det være en windows basseret server eller Linux?
Avatar billede -morpheus- Nybegynder
20. august 2000 - 15:05 #16
Jeg har en server til windows her: ( http://www.fileplanet.com/index.asp?file=46202 )

Men husk lige at når du skal kører en server til CS så er det bedst som en standalone maskine da du ellers vil bruge alt for meget værdifuld CPU and Memory usage til din egen grafikbehandling af spillet...!
Derfor ville jeg sætte en maskine op udelukkende til KUN at kører serveren på, da du ellers vil risikere at spillet vil lagge alt for meget...!

Og jeg håber da du har en ordentlig båndbredde hvis du skal køre en CS server...!
Minimum 512k/s
Avatar billede razor Nybegynder
20. august 2000 - 15:43 #17
hæhæ.. han har 1 mbit :o)
Avatar billede rfogh Nybegynder
20. august 2000 - 18:35 #18
apache>>> Snyder du ikke???  apache = razor
Avatar billede razor Nybegynder
20. august 2000 - 18:38 #19
*lol* -
Apache=Daniel Bahl Jensen
Razor=Christian Jørgensen
Avatar billede rfogh Nybegynder
20. august 2000 - 18:50 #20
Maybe.... :o)
Avatar billede sorenmh Nybegynder
20. august 2000 - 19:04 #21
<?
echo \"Den er god nok $Razor != $Apache\"
?>
Avatar billede rfogh Nybegynder
20. august 2000 - 19:06 #22
Det tror jeg nemlig også...

ADMIN!!!

JUHUUU!!!  ADMI-IIN!

apache=razor SNYDER!!!

BUHUUU  Det er uretfærdigt...

Skyd dem!
Avatar billede razor Nybegynder
20. august 2000 - 20:29 #23
what? - du er galt på den mester!
Avatar billede rfogh Nybegynder
21. august 2000 - 17:48 #24
Maybe...  Men det tror jeg nu ikke... Jeg så et andet spørgsmål igår, hvor apache også optrådte under anden ID...
Avatar billede razor Nybegynder
21. august 2000 - 19:08 #25
Prøv nu lige at slappe af! - og lad mig lige høre dine argumenter for at jeg er en faker ?
Avatar billede sorenmh Nybegynder
21. august 2000 - 19:18 #26
HALLOOOOOOOOOOOO Mester rfogh!!!!!!!!!!!!!!!

Razor er ikke Apache... Tag dig sammen!
Avatar billede jd Nybegynder
21. august 2000 - 19:27 #27
sorenmh har ret rfogh....razor har sq været her i længere tid end de fleste af os her... (se forsiden under top 10!) og desuden kender jeg ham, han kunne ikke finde på det!! :o)

/Jon@z
Avatar billede rfogh Nybegynder
21. august 2000 - 20:31 #28
Er I også apache-fakes??? :o)

Okay, okay... Jeg er også ligeglad... Men det førnævnte spørgsmål vækkede min opmærksomhed... Jeg ser lige om jeg kan finde det...
Avatar billede rfogh Nybegynder
21. august 2000 - 20:37 #29
Som I ser via nedenstående link er apache slettet pga snyd.. min mistanke var begrundet...

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=apache

Undskyld til dig, razor!!!