Avatar billede tve Nybegynder
12. juli 2002 - 16:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Min skærm vil ikke køre 1024x768 - hjælp!

Hej, jeg har i en del år benyttet en 17" skærm med forskellige grafikkort - senest ASUS AGP-V3400TNT. Jeg har aldrig haft problemer med at skifte opløsning. Jeg har netop solgt skærmen til en ven, men kan simpelthen ikke få skærmen til at køre en opløsning på 1024x768. Den går simpelthen i dvaletilstand, når jeg vælger den opløsning. Den kan godt vise højere opløsninger, men ikke tilfredsstillende. Grafikkortet der bruges er NVIDIA RIVA TNT2 (PRO), som vel sagtens burde kunne klare mosten?

Hvor ligger fejlen? I grafikkortets driver eller i monitorens driver? Jeg har ikke en driver til skærmen, men det har som sagt kørt upåklageligt med en standarddriver.

Jeg håber på hurtige svar, da det haster ret meget.
På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2002 - 16:57 #1
det var to spørgsmål
Avatar billede tve Nybegynder
12. juli 2002 - 17:03 #2
Hvordan lukker jeg denne dublet, jeg er kommet til at lave?
Avatar billede tve Nybegynder
12. juli 2002 - 17:03 #3
Svar ikke på mit hovedspørgsmål her, men brug den anden oprettelse.
Avatar billede herman01753 Nybegynder
12. juli 2002 - 17:33 #4
du svarer selv på det, og giver dig selv pointene
Avatar billede tve Nybegynder
12. juli 2002 - 17:56 #5
Tak.
Avatar billede tve Nybegynder
12. juli 2002 - 17:57 #6