Avatar billede skoholm Nybegynder
12. juli 2002 - 09:30 Der er 7 kommentarer

findes der et sted hvor man kan slå outlook fra.

jeg har det problem at, når jeg fek.s sidder og spiller, så popper outlook op. hvilket resuterer i at jeg dør 148 gange inden jeg får lukket den ned.Jeg har ikke sat outlook op da,jeg ikke bruger den. hjælp! inden jeg bliver sindsyg
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2002 - 09:33 #1
Er det ik' bare at lukke den?

Ellers kan du slå påmindelse fra her (fra Outlook2000):
Funktioner - Indstillinger - E-mail indstillinger
Vis en besked ved modtagelse af ny post
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
12. juli 2002 - 09:34 #2
Hvis du ikke bruger den så gå ind og fjern den i tilføj/fjern programmer
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2002 - 09:34 #3
ik' lukke, slette den, even
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2002 - 09:35 #4
som respekten siger :o)
Avatar billede ghazaleh Nybegynder
12. juli 2002 - 09:36 #5
tjaa...hvem kom så først?, eftersom du mente det samme :-)
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2002 - 09:40 #6
heh, dig for jeg kan jeg ik' skrive rigtig :o)
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. juli 2002 - 09:52 #7
den irriterer også mig, så når jeg skal lave noget andet end at modtage mails, lukker jeg outlook ned.

Vis en besked ved modtagelse af ny post er slået fra, men den dukker alligevel op, så jeg gik videre ind i avanceret Emailindstillinger og slog yderlige 3 ting fra, her i mellem lyden.