Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
09. juli 2002 - 04:26 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

57k vs. ISDN + pris!!

Heysan! - Det tager ikke så lang tid det her :)
Jeg er lige skiftet fra mit 56k (ja!) over til ISDN(ja!) , og så ville jeg lige høre om det blivere dyrere ....
Jeg betaler jo selvfølgelig abbonements pris, men jeg har ikke informeret Telia (som jeg bruger) at jeg skifter forbindelse...
Hwa så?
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
09. juli 2002 - 04:27 #1
57k...... hmmmm
Avatar billede f-l-j Nybegynder
09. juli 2002 - 04:46 #2
Du er ihvertfald ikke blevet hurtigere, da isdn jo kører på en separat linje, altså så du har en til telefon og en til internet, og så længe du ikke har fået oprettet 2 linjer, kunne du ligeså godt bruge din 56k forbindelse.
Hvad andgår prisen mener jeg at abbonementet er lidt dyrere, grundet de to linjer.
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
09. juli 2002 - 05:58 #3
Din abonnementspris stiger med 25 kr i kvartalet (mener jeg det er).
Opkaldspriser og minuttakster kan du tjekke på Teledanmark og eller hos din udbyder.

f-l-j>>Isdn kører som bekendt med 64 kb helt stabilt på en linje, så jo- det er hurtigere. Man kan samtidig uden videre "bundle" ens linjer via software til modem, men så koster det jo dobbelt pris.
Avatar billede f-l-j Nybegynder
09. juli 2002 - 06:01 #4
Nå, mente bare ikke man sådan uden videre kunne koble på et isdn modem, men man kan jo altid blive klogere 8-)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
09. juli 2002 - 06:07 #5
Det kan man heller ikke medmindre man selvfølgelig har isdn i huset :)
Avatar billede brideonline.dk Nybegynder
10. juli 2002 - 21:18 #6
Jeg får isdn på torsdag (altså i morgen) -
Avatar billede ztyxx Nybegynder
15. juli 2002 - 03:05 #7
hvorfor får du ikke ADSL i stedet for ISDN, fast pris, uanset hvor meget du er på nettet
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
15. juli 2002 - 08:35 #8
Det er jo ikke alle der kan få adsl endnu...