Avatar billede jef Nybegynder
17. august 2000 - 23:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tabt vedh. fil

Jeg \"taber\" ofte en vedh. fil ( eks. Word 7,0 tekst doku) uanset om afsendelsen sker til en via distributionsliste eller \"håndplukkede\" modtagere.
Hvad går galt ?
NT + Outlook 97
Avatar billede apache Nybegynder
18. august 2000 - 09:12 #1
Je´g havde det problem engang og det var fordi min gamle internet udbyder, på et tidspunkt havde nogle problemer, så den ofte fjerende de vedhæftede filer, prøv at kontakte dem, og se om de muligvis kan hjælpe dig, da det nok er inde hos dem fejlen ligger

// Daniel
Avatar billede apache Nybegynder
18. august 2000 - 09:14 #2
Det kan jo ske, at serveren filtrerer vedhæftede filer fra, især hvis de fylder over 10Mb, udbydere som bl.a. Stofa m.v. vil ikke have mailboxes som er over 10 Mb. Det kan også være det fejlen opstår!!