Avatar billede jef Nybegynder
17. august 2000 - 22:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fjerne helligdage

Jeg har fået oprettet helligdage x 3 i min ( postkasse) kalender.
Hvordan fjernes de \"overskydende\" helligdage
NT + Outlook 97
Avatar billede schrodinger Nybegynder
18. august 2000 - 08:26 #1
Jeg har godt nok outlook 98 men princippet skulle være det samme, dog  er det lettere at slette dem alle og så indlæse dem på ny igen. Det er sådan at man kan få vist sin kalender på forskellige måde ved at gå om under menuen Vis, aktuel visning og vælge årlige begivenheder. Du kan nu slette dem ved at trykke på knappen DELETE. Du kan også sortere dem ved at gå ind under den samme menu og få dem sorteret efter kategori, hvor helligdagene bliver sorteret for sig selv i en stak. Den stak kan du åbne ved at klikke på plus tegnet så gruppen folder sig ud og derved slette dem
Avatar billede jef Nybegynder
28. august 2000 - 23:06 #2
Hvor nemt kan det være, nu er der ryddet op
Avatar billede maniacdog Nybegynder
31. maj 2001 - 13:16 #3
Måske skulle du lukke dit spørgsmål?