Avatar billede runner19 Nybegynder
08. juli 2002 - 13:12 Der er 7 kommentarer

CS - server time out :(

Hej
Jeg har en Counter-strike server stående, men pludselig
har jeg fået et problem (efter de nye opdateringer osv.)

Problemet er, at når serveren skifter map, så kan clienterne ikke joine serveren...Den siger: Connection timed out...
Jeg kan slet ikke få noget af det til at virke - jeg har installeret det nyeste (hvad jeg ved af)...men problemet er der stadig...vil meget gerne have hjælp :<
Avatar billede snowsmurf Nybegynder
08. juli 2002 - 13:18 #1
hvad har du installeret??? af mods ud over det opdateringer der har været fra valve?!
Avatar billede runner19 Nybegynder
08. juli 2002 - 13:23 #2
hov det glemte jeg...
Altså jeg kører en CS-server...
jeg har lige nu geninstalleret og har ingen mods udover det fra valve...
Før havde jeg statsme, hlguard og adminmod...
Men det har jeg ikke nu...og det er stadig det samme problem :(
Avatar billede runner19 Nybegynder
08. juli 2002 - 13:27 #3
bare skriv, hvis der er mere i vil vide...
Avatar billede snowsmurf Nybegynder
08. juli 2002 - 13:36 #4
har du mulighed for at lægge din server cfg online så man kan se den??? den kan være mange forskellige ting!
Avatar billede runner19 Nybegynder
08. juli 2002 - 14:02 #5
jeg har fundet ud af, at hvis jeg fjerner valve secure (i liblist.gam)...så virker det...
Men det kan da ikke være ritgigt at man er nødt til det?
Avatar billede snowsmurf Nybegynder
09. juli 2002 - 13:32 #6
Det er blevet snakket om en del bugs i de nyere releases og tjaa den eneste måde at få ideer muligheder til hvordan du slår det fra kan undgå det osv er at følge med i forums, fx via admin mod og clanmod!
Avatar billede runner19 Nybegynder
09. juli 2002 - 22:12 #7
jaa..jeg vil følge lidt med...det er sq ret irriterende med de bugs...Jeg beholder stadig spørgsmålet åbent, hvis folk skulle komme med ideer til en løsning...det ville være meget rart :)