Avatar billede perper Nybegynder
08. juli 2002 - 00:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Indlæsning af gammel pst

Hejsa,

Nogen der kan hjælpe mig med hvorledes jeg "instalere" en gammel pst fil fra outlook over på anden version og maskine...

Takker
Avatar billede knudgert Nybegynder
08. juli 2002 - 00:25 #1
Diden du spørger her, så er det vel til Outlook Express, du vil importere den.
(*.pst er fra Outlook)
File => Importer skulle kunne gøre det og sørg for at den ikke er skrivebeskyttet.
Avatar billede knudgert Nybegynder
08. juli 2002 - 00:25 #2
Siden du spørger...
Avatar billede sobazz Nybegynder
08. juli 2002 - 00:27 #3
Prøv først og fremmest export og import funktionerne. De skulle gerne dække det meste. Det kan til tider være nødvendigt at finde filerne direkte på harddisken frem istedet for at eksportere dem.

I windows2k ligger posten i følgende bibliotek: (eksempel)
c:\documents and settings\(din brugeridentitet)\application data\identities\(noget meget kryptisk)\microsoft\outlook express.

Det er så vidt jeg husker noget tilsvarende i XP.
I 98-systemerne og lignenden ligger de derimod i eksempelvis c:\windows\applikation data\(os så videre......)

Disse filer kan under normale omstændigheder importeres vha. filer/importer.
Avatar billede sobazz Nybegynder
08. juli 2002 - 00:27 #4
Undskyld - det var et svar.
Avatar billede mr_eleganza Nybegynder
08. juli 2002 - 14:38 #5
Men hvis det er Outlook og ikke OE, så skal du gå til Tools => Services
=> Add = Personal Folder File => peg på den pst fil du gerne vil åbne.
Klik ok indtil du er tilbage til Outlook (Du vil måske blive spurgt om
et password) og den burde så være i din folder list.

Hvis det er en pst fil der skal fra Outlook til OE, ja så skal du
sørge for at have Outlook indstalleret først.
Derefter skal du åbne OE => File => Import => Outlook pst file/personal folder file => og så bare trykke videre indtil den begynder at importere
til OE.
Hygge
Avatar billede vaase Nybegynder
08. juli 2002 - 14:42 #6
hvis du har den på en diskette eller lignende, gå da ned i start og søg *.pst, så kopierer du bare den du vil bruge samme sted hen og svarer ja til at overskrive.
Avatar billede vaase Nybegynder
12. juli 2002 - 08:39 #7
Takker :)